Η φωτό είναι από τη Βικιπαίδεια |
Το όμορφο πλοίο αναχώρησε, προ ημερών, ρυμουλκούμενο από τα Αμπελάκια Σαλαμίνας, όπου βρισκόταν παροπλισμένο τα τελευταία χρόνια και οδηγήθηκε στα διαλυτήρια πλοίων στο Αλιάγα της Τουρκίας.
Το βάρος του πλοίου για τη διάλυση (LDT) ήταν 5.326 τόνοι. Ωστόσο, η τιμή που εισέπραξε η εταιρεία, με έδρα τα νησιά Μάρσαλ, η οποία το αγόρασε για να το προωθήσει για πώληση δεν έχει γίνει γνωστή. Με βάση τις προσφερόμενες από τα διαλυτήρια της Τουρκίας τιμές μπορεί να γίνει μια εκτίμηση ότι η αξία για διάλυση ήταν της τάξης του 1,5 εκατομμυρίου δολαρίου.
Το «Ταξιάρχης» είχε κατασκευαστεί το 1976 στη Νορβηγία (ηλικία 47 ετών). Είχε μήκος 135,78 μέτρα, πλάτος 20,63 μέτρα και ανέπτυσσε ταχύτητα 18 κόμβων. Είχε χωρητικότητα 750 επιβατών ενώ στο γκαράζ έπαιρνε 392 ΙΧ ή 339 ΙΧ και 12 φορτηγά αυτοκίνητα.
Τα πρώτα 18 χρόνια της «ζωής» του εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Αυστραλίας και Νέας Ζηλανδίας για λογαριασμό της Union Shipping of Australia, αρχικά με το όνομα Union Hobart και από το 1985 με το όνομα Seaway Hobart.
Στην Ελλάδα ήρθε από την εταιρεία AK Ventouris ως "Seaway I" και μετά από εκτεταμένη μετασκευή μετονομάστηκε σε "Αγία Μεθοδία" και δρομολογήθηκε μεταξύ Πάτρας και Μπρίντιζι από το 1994 μέχρι το 1995. Το 1999 πωλήθηκε στη ΝΕΛ και έλαβε τη σημερινή του ονομασία.
Μετά τη διάλυση της ΝΕΛ παροπλίστηκε το 2015 στο Λαύριο, Τρία χρόνια αργότερα (2018) εκφράστηκε ενδιαφέρον για την αφορά του σε πλειοδοτικό διαγωνισμό από μία άγνωστη εταιρεία φορτηγών οχηματαγωγών πλοίων, η οποία το μετέφερε στα Αμπελάκια Σαλαμίνας για την επισκευή του, αλλά τελικά δεν έφυγε ποτέ από εκεί.
Στις 24 Αυγούστου πέρασε στην εταιρεία, που θα το οδηγούσε για διάλυση και στις 23 Σεπτεμβρίου, μεταφέρθηκε, με ρυμουλκό σκάφος, στα διαλυτήρια πλοίων στη Τουρκία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου