Η φωτό είναι από το επίσημο site των ναυπηγείων Cosco Yangzhou |
Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επισκόπηση της ναυτιλιακής αγοράς του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny η εταιρεία τοποθέτησε μια νέα παραγγελία στα ναυπηγεία της Cosco Yangzhou στην Κίνα για την κατασκευή ενός δεξαμενόπλοιου χωρητικότητας 114.000 τόνων.
Το δεξαμενόπλοιο θα παραδοθεί το 2023 ενώ το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 42 εκατομμύρια δολάρια.
Η νέα παραγγελία της Aegean τοποθετήθηκε μετά την άσκηση του δικαιώματος (option), που διατηρούσε η εταιρεία μετά από παραγγελία, που είχε τοποθετήσει τον περασμένο Δεκέμβρη.
Μετά από αυτή τη νέα παραγγελία, στα συγκεκριμένα ναυπηγεία κατασκευάζονται συνολικά τρία δεξαμενόπλοια για λογαριασμό της Aegean, τα οποία θα ξεκινήσουν να παραδίδονται από τον επόμενο χρόνο.
Να σημειωθεί ότι και τα τρία πλοία είναι σχεδιασμένα με eco προδιαγραφές, υλοποιώντας το όραμα της ναυτιλιακής για ένα σύγχρονο και «πράσινο» στόλο. Σύμφωνα με το reporter.gr χωρίς τα νεότευκτα, η εταιρεία διαχειρίζεται πέντε δεξαμενόπλοια και έξι πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου bulk carriers, με το παλαιότερο πλοίο στο στόλο να έχει έτος κατασκευής το 2014.
Εξάλλου, σύμφωνα, πάντα, με το εβδομαδιαίο δελτίο της Golden Destiny αυτές τις ημέρες τοποθέτησε παραγγελία για νέες κατασκευές άλλη μια ελληνικών συμφερόντων εταιρεία. Πρόκειται για την Centrofin, συμφερόντων Δ. Προκοπίου, η οποία τοποθέτησε παραγγελία στα κορεάτικα ναυπηγεία της Samsung για δύο δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 158.000 τόνων το καθένα.
Τα δύο πλοία θα παραδοθούν το 2023 και το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε 106 εκατομμύρια δολάρια.
Η νέα παραγγελία για την Centrofin τοποθετήθηκε στο πλοίο άσκησης δικαιώματος (option), που διατηρούσε από προηγούμενη παραγγελία. Έτσι, η εταιρεία έχει υπό παραγγελία στα συγκεκριμένα ναυπηγεία πέντε δεξαμενόπλοια. Σε όλα θα τοποθετηθεί σύστημα Scrubber για την εκπομπή «καθαρότερων» καυσαερίων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου