Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2020

Στοιχεία- σοκ: Εκατοντάδες μαθητές Δημοτικών των Δήμων της Β Πειραιά αποκλείονται από τη τηλε- εκπαίδευση!

 Συγκλονιστικά στοιχεία για τον αναγκαστικό αποκλεισμό από την «τηλε- εκπαίδευση» δεκάδων μαθητών σχολείων των Δήμων της Β’ Πειραιά αποκαλύπτουν σε ερώτηση, που κατέθεσαν στη Βουλή 35 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, με πρώτο ερωτώντα τον βουλευτή Β’ Πειραιά και κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Γιάννη Ραγκούση.
Οι βουλευτές θέτουν καίρια ερωτήματα προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων Ν. Κεραμέως και παράλληλα αποκαλύπτουν ότι παρότι η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά δεν παρέχει τα στοιχεία «που η ίδια είχε ηλεκτρονικά συγκεντρώσει με την πλατφόρμα invoices από τις 19/11/20», υπολογίζεται πως σε Α΄ και Β΄ Πειραιά

«περισσότεροι από 4.000 μαθητές της Α/θμιας Εκπαίδευσης δε διαθέτουν τον απαιτούμενο ηλεκτρονικό εξοπλισμό για την τηλε-εκπαίδευση».
Συγκεκριμένα:
Στο Δήμο Κορυδαλλού 161 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 503 (22%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, 130 μαθητές των Νηπιαγωγείων (24%) δε διαθέτουν σύνδεση στο διαδίκτυο, 138 μαθητές (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Νίκαιας 275 μαθητές (7%) των Δημοτικών Σχολείων δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 535 (14%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops). Στα Νηπιαγωγεία του ίδιου Δήμου 198 μαθητές (22%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 155(17%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Περάματος 106 μαθητές (ποσοστό 7%) των Δημοτικών Σχολείων δεν έχουν καμία συμμετοχή σε σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση (οι 38 είναι προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού και Ρομά), 214 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο με κινητό τηλέφωνο, 102 μαθητές Νηπιαγωγείου (31%) δε διαθέτουν καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο, 88 (27%) συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα Δημοτικό και Νηπιαγωγείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
• Στο Δήμο Σαλαμίνας το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε διαθέτουν ηλεκτρονικό εξοπλισμό, το 20% των μαθητών του Δημοτικού συνδέονται μόνο από κινητό τηλέφωνο, ενώ το 10% δεν έχει καθόλου σύνδεση στο διαδίκτυο ούτε από κινητό τηλέφωνο, ενώ κανένα δεν έχει παραλάβει εξοπλισμό από το ΥΠΑΙΘ.
• Στο Δήμο Κερατσινίου-Δραπετσώνας 70 μαθητές (3%) των Δημοτικών Σχολείων δε συμμετέχουν καθόλου στην τηλε-εκπαίδευση, 392 μαθητές (15%) συνδέονται μόνο μέσω κινητού, περίπου 200 προσφυγόπουλα από τη Δομή του Σχιστού εκ των οποίων κανένα δεν έχει πρόσβαση στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ενώ αντίστοιχα το 23% των μαθητών των Νηπιαγωγείων δε συμμετέχουν στην τηλε-εκπαίδευση και το 25% συνδέεται μόνο από κινητό. Τέλος, κανένα σχολείο δεν έχει παραλάβει από το ΥΠΑΙΘ ηλεκτρονικό εξοπλισμό (tablets ή laptops).
«Αποδεικνύεται έτσι ότι, η κυβέρνηση της Ν.Δ. και η κα Κεραμέως θέτουν σε δεύτερη μοίρα τους μαθητές και τις οικογένειες της Β’ Πειραιά, μία περιοχή η οποία επιβαρύνεται κατ’ εξακολούθηση με το ΣΜΑ Σχιστού, τα καζάνια στο Πέραμα, την Oil One, κ.ά. Είναι, δε, εγκληματική η αδιαφορία και η απουσία κάθε μέριμνας για τους μαθητές Ρομά και τους πρόσφυγες που διαμένουν είτε στη Δομή Φιλοξενίας του Σχιστού είτε σε οικίες και συγκροτήματα μισθωμένα από ΜΚΟ», υπογραμμίζουν οι βουλευτές, οι οποίοι υπογραμμίζουν:
«Τι έκανε το ΥΠΑΙΘ οκτώ μήνες μετά τη δεδηλωμένη πρόθεση για την παροχή ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές, ενώ καθορίζει τη συμμετοχή τους σε αυτή ως υποχρεωτική και ο μαθητής που δε συνδέεται παίρνει απουσίες; Τι «εργαλεία» προσέφερε για την παροχή της δωρεάν παιδείας και την ισότιμη πρόσβαση όλων των μαθητών σε αυτή;
» Μόνο δηλώσεις και επικοινωνιακή πολιτική με δελτία τύπου, όπου ανακοινώνονταν διάφορες δωρεές ηλεκτρονικού εξοπλισμού από ιδιώτες, αλλά ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό, δίνοντας την εντύπωση ότι η τύχη της παιδείας στη χώρα μας έχει αφεθεί στην προαίρεση κάποιων ιδιωτών δωρητών
».
Και θέτουν τα εξής ερωτήματα:
1. Με ποια στοιχεία έχει διανεμηθεί έως σήμερα ο όποιος ηλεκτρονικός εξοπλισμός από δωρεές στους μαθητές, αφού το ίδιο το Υπουργείο δηλώνει ότι δε γνωρίζει πόσοι και ποιοι μαθητές δεν τον κατέχουν;
2. Τι ποσά έχουν διατεθεί από τον κρατικό προϋπολογισμό ή τις δημόσιες επενδύσεις για την αγορά ηλεκτρονικού εξοπλισμού στους μαθητές;
3. Γιατί δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για τη διάθεση εξοπλισμού ή σύνδεσης στο διαδίκτυο και στους εκπαιδευτικούς;
4. Υπάρχει πολιτική εντολή στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο να μην επιτρέπει την αύξηση της ταχύτητας σύνδεσης στις σχολικές μονάδες με VDSL άνω 50/5 Mbps (Download/Upload);
5. Πότε πρόκειται να ολοκληρωθεί η διάθεση ηλεκτρονικού εξοπλισμού σε κάθε μαθητή που δε διαθέτει, ώστε να αρθούν οι ταξικές διακρίσεις και τα εμπόδια στην πρόσβαση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στην περιοχή της Β΄ Πειραιά;
6. Γιατί η Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης Πειραιά δε χορηγεί τα στοιχεία που έχει συλλέξει μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας invoices από τις 19/11/20, ενώ της έχουν ζητηθεί επίσημα; Υπάρχει «άνωθεν» εντολή για αυτό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις