Αναβάθμιση των «Ημερών Θάλασσας» με περισσότερες εκδηλώσεις αλλά κυρίως μεγάλη επικοινωνιακή προβολή σχεδιάζει ο Δήμος Πειραιά, διαθέτοντας μεγάλα κονδύλια.
Αυτό αποτυπώνεται στον προϋπολογισμό για το 2021, στον οποίο προβλέπεται να διατεθούν για το έργο με τίτλο «Πολιτιστικές Ημέρες και διαδρομές Θάλασσας» συνολικά 102.800 €. Δηλαδή περισσότερα από τα συνολικά έσοδα του Δήμου, που είχαν βεβαιωθεί μέχρι 31 Ιουλίου 2020 από το τέλος επί των ακαθαρίστων εσόδων επιτηδευματιών και ήταν 96.859 €!
Τα έξοδα για τις εκδηλώσεις, που αποτελούν επέκταση των γνωστών «Ημερών Θάλασσας», αφορούν σε α) έξοδα διοργάνωσης εκδηλώσεων 74.400 € (φέτος ήταν μηδενικά) και β) συμβάσεις μίσθωσης έργου 28.400 € (επίσης ήταν μηδενικά τα έξοδα).
Να σημειωθεί ότι αυτό το πρόγραμμα αντλεί χρήματα από το πρόγραμμα της ΟΧΕ, που είχε αναπτυξιακό χαρακτήρα και το συνολικό ποσό, που θα διατεθεί μέχρι 31/12/2023 έχει προβλεφθεί να είναι 300.000 €.
Ωστόσο, στις αρχές του 2019 ο Δήμος με πρόσκλησή του ζητούσε να υποβληθούν προτάσεις έργων, προκειμένου να ενταχθούν και να χρηματοδοτηθούν έργα , τα οποία έπρεπε να εξυπηρετούν τον ειδικό στόχο της «ανάδειξης υποδομών πολιτισμού- τουρισμού μητροπολιτικής εμβέλειας».
Σε αυτή τη πρόσκληση σημειωνόταν το αντικείμενο των γνωστών «Ημερών Θάλασσας», που ξεκίνησαν να υλοποιούνται από το 215 με ελάχιστα μέχρι τώρα αποτελέσματα στην προσέλκυση επισκεπτών στην πόλη. Για αυτό φαίνεται ότι καθορίστηκε στόχος των προτάσεων που θα γίνονταν να είναι η ενίσχυση της επικοινωνιακής προβολής
Έτσι, οι προτάσεις, που έπρεπε να γίνουν ορίστηκε να εξυπηρετούν τα παρακάτω:
1. Σχεδιασμός του προγράμματος εκδηλώσεων των «Ημερών Θάλασσας» για την περίοδο 2019-2023 και εκπόνηση επικοινωνιακού πλάνου προβολής τους, περιλαμβάνοντας τους στόχους και τις ενέργειες προβολής, εκτίμηση για το κοινό που θα συμμετέχει, καθώς και τους τρόπους προσέγγισής του.
2. Υλοποίηση των δράσεων του επικοινωνιακού σχεδιασμού που θα προκύψουν από το παραπάνω Σχέδιο Προβολής για την περίοδο 2019-2023 (ενδεικτικά: αναβάθμιση του υφιστάμενου ιστότοπου των «Ημερών Θάλασσας», προβολή του σκοπού, των εκδηλώσεων των Ημερών Θάλασσας μέσω της αξιοποίησης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως Facebook, LinkedIn, παραγωγή υλικών επικοινωνίας της δράσης (επιστολόχαρτα, επιχειρηματικές κάρτες, κ.ά.), σχεδιασμός και υλοποίηση ενημερωτικών ημερίδων με σκοπό την αύξηση της αναγνωσιμότητας και της πληροφόρησης αναφορικά με το θεσμό στο ευρύ κοινό, ενημερωτικό υλικό σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή, Διαφημιστικές Καταχωρήσεις, συνεντεύξεις στα ΜΜΕ, κλπ).
3. Υλοποίηση των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται μέχρι σήμερα στο πλαίσιο του θεσμού των «Ημερών Θάλασσας για την περίοδο 2019-2023 και εμπλουτισμός τους. Ενδεικτικά αναφέρονται, σύμφωνα με την εφαρμογή της δράσης τα προηγούμενα έτη: εκθέσεις ζωγραφικής και γλυπτικής με θέμα τη θάλασσα, διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων, χορευτικών δρώμενων και μουσικών συναυλιών, οργανωμένες ξεναγήσεις σε σημαντικά ιστορικά τοπόσημα του Πειραιά που συνδέονται με τη θάλασσα, εκδηλώσεις συζητήσεων- παρουσιάσεων κ.λπ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Η φωτό είναι από τη DKG Development. «Μαγνήτης» για ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις αποδεικνύεται, τα τελευταία χρόνια, ο Πειραιάς. Μόλις χθες (...
-
«Ρεμπέτικο αντάμωμα» διοργανώνει το Πρότυπο Μουσικό Κέντρο Πειραιά, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για τον εορτασμό των 30 χρόνων από την ίδρυσή...
-
Μακέτα της αγοράς με το νέο βιοκλιματικό στέγαστρο Η ανάπλαση του παρακείμενου χώρου πίσω από τον Πύργο του Πειραιά, που περιλαμβάνει τη τοπ...
-
Βήμα- βήμα επιδιώκουν οι λιμενικές αρχές να προχωρήσουν για να πέσει «φως» στο θρίλερ, που εξελίσσεται από το απόγευμα της Δευτέρας 28/7, με...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου