Διάλογο με τους πολίτες, μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, αρχίζουν ο Δήμος Πειραιά και το «Destination_Piraeus» στο πλαίσιο κατάρτισης του επιχειρησιακού σχεδίου δράσης για την τουριστική προβολή της πόλης.
Η έρευνα πραγματοποιείται από τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού - Destination Management Organization (DMO) του Δήμου Πειραιά, που έχει συσταθεί, σύμφωνα με το Δήμο, κατά τα πρότυπα λειτουργίας ώριμων τουριστικών προορισμών στο εξωτερικό.
Σε εξέλιξη βρίσκεται ήδη η διαβούλευση των φορέων για την τουριστική ανάπτυξη και προβολή του Πειραιά, ενώ με τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου από τους πολίτες, επιδίωξη είναι να εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα, τα οποία θα καθορίσουν τις επιλεγόμενες δράσεις και την κατάρτιση του επιχειρησιακού σχεδίου.
"Στα χέρια της Δημοτικής Αρχής βρίσκεται ήδη ένα πολύ σημαντικό εργαλείο, το «Destination Piraeus», το οποίο δημιουργήθηκε το 2014 και αποτελεί έως σήμερα το βασικό μέσο προβολής της πόλης του Πειραιά, με έντυπους καταλόγους, ιστοσελίδα, διαδραστική εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα και έντονη παρουσία στα social media.
Παράλληλα, με μία σειρά μεγάλων έργων που υλοποιούνται ήδη στην πόλη ή έχουν λάβει το πράσινο φως για χρηματοδότηση, ο Πειραιάς φιλοδοξεί να μετατραπεί σε έναν σημαντικό αυτόνομο τουριστικό προορισμό", αναφέρεται σε ανακοίνωση του Δήμου.
Το ερωτηματολόγιο θα το βρείτε πατώντας εδώ
Η συμπλήρωσή του είναι ανώνυμη και διαρκεί περίπου 5 λεπτά.
@ (Σχόλιο) Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζαμε πόσα χρήματα έχουν δαπανηθεί, από το 2014, για αυτόν τον Οργανισμό Διαχείρισης Προορισμού - Destination Management Organization (DMO) του Δήμου Πειραιά, και κυρίως τι απήχηση έχει. Μια καλή αρχή θα ήταν να μάθουμε τι επισκεψιμότητα έχει η ιστοσελίδα του και από ποια μέρη του κόσμου, διότι προφανώς το ζητούμενο δεν είναι να τη βλέπουν οι πειραιώτες. Θα τα μάθουμε αυτά;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου