«Ναι μεν, αλλά…» είπε, τελικά, η δημοτική αρχή του Πειραιά
στην επέκταση της νότιας πλευράς του λιμανιού για τη δημιουργία νέων θέσεων πρόσδεσης
μεγάλων κρουαζιερόπλοιων, που έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις από τους κατοίκους.
«Η επέκταση του επιβατικού λιµένα ( Νότια Ζώνη φάση A ) µε
δημιουργία 2 θέσεων και
συνολικά 6 θέσεων (μαζί µε τη β΄ φάση) πρόσδεσης
κρουαζιερόπλοιων μήκους έως 350
μέτρων, αποτελεί υποχρεωτική δέσμευση του αναδόχου µε βάσει
το ν. 4404/2016. Αυτό
σημαίνει ότι δεν αποτελεί μια επένδυση όπου τίθεται µε βάση
τον νόμο σε διαβούλευση .
Η Δημοτική Αρχή πιστεύει ότι έστω και αν αυτή η επένδυση
κινείται στην κατεύθυνση για
την περαιτέρω ανάπτυξη της κρουαζιέρας, θα πρέπει, προκειμένου
να εξασφαλιστούν η
εύρυθμη λειτουργία της πόλης και η μείωση της
περιβαλλοντικής ρύπανσης, που σε κάθε
περίπτωση προκαλείται σε κάθε πόλη µε λιμάνι τέτοιου μεγέθους,
να εξασφαλιστούν από το αρμόδιο κυβερνητικό όργανο, καθ’ ύλη αρμόδιο για να
εγκρίνει ή να απορρίψει τελικά τις επενδυτικές προτάσεις του ΟΛΠ, οι
απαραίτητες περιβαλλοντικές και κυκλοφοριακές μελέτες. Είναι προφανές ότι τα
επιστημονικά στοιχεία που θα προκύψουν από τις μελέτες
αυτές θα απασχολήσουν ξανά το δημοτικό συμβούλιο της πόλης
και ως εκ τούτου η θέση
µας θα καθοριστεί από αυτά».
Σε αυτό το σημείο καταψήφισε την εισήγηση η παράταξη «Το
Λιμάνι της Αγωνίας», το οποίο πάντως, ήταν θετικό στο στρατηγικό στόχο για
ανάπτυξη της κρουαζιέρας….
Την εισήγηση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη για το επιχειρησιακό
σχέδιο του ΟΛΠ καταψήφισαν στο σύνολό της οι δημοτικοί σύμβουλοι της παράταξης
του Βασίλη Μιχαλολιάκου, της Χρυσής Αυγής και ο κ. Ηλίας Σαλπέας. Είχε
αποχωρήσει πριν από τη συζήτηση ο κ. Σήφης Βουράκης.
@ Οι κάτοικοι της Πειραϊκής φαίνεται ότι ξαφνικά χάνουν…
στηρίγματα στην προσπάθειά τους να αποτρέψουν την επέκταση του λιμανιού. Και όπως
λέγεται ο Δήμος δεν είναι το μόνο… στήριγμα, που χάνουν με την επίκληση των
αποτελεσμάτων των επικείμενων μελετών. ‘Η αλλιώς «το στρίβειν δια των μελετών»…..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου