Μετά από τα πλοία μεταφοράς κοντέϊνερ και τα bulk carriers η επιδημία του κορωναϊού έπληξε και τα δεξαμενόπλοια.
Ως αποτέλεσμα της επιδημίας θεωρείται και η πτώση που σημειώθηκε στην κινεζική ζήτηση πετρελαίου, η οποία συνέβαλε στην αρνητική επίπτωση της αγοράς, που καταγράφεται τους πρώτους μήνες του 2020.
Όπως σημειώνεται σε ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, η οποία δημοσιεύεται στην εβδομαδιαία επισκόπηση της εταιρείας χρηματοοικονομικών και συμβούλων Capital Link Shipping, στη ναυλαγορά αποτυπώνεται αυτή ακριβώς την κατάσταση, καθώς ο δείκτης BDTI έχει μειωθεί από την αρχή του έτους κατά σχεδόν
Ως αποτέλεσμα της επιδημίας θεωρείται και η πτώση που σημειώθηκε στην κινεζική ζήτηση πετρελαίου, η οποία συνέβαλε στην αρνητική επίπτωση της αγοράς, που καταγράφεται τους πρώτους μήνες του 2020.
Όπως σημειώνεται σε ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Allied Shipbroking, η οποία δημοσιεύεται στην εβδομαδιαία επισκόπηση της εταιρείας χρηματοοικονομικών και συμβούλων Capital Link Shipping, στη ναυλαγορά αποτυπώνεται αυτή ακριβώς την κατάσταση, καθώς ο δείκτης BDTI έχει μειωθεί από την αρχή του έτους κατά σχεδόν