«Παράθυρα» στα μέτρα για τον περιορισμό των εξαιρετικά επιβλαβών για τη δημόσια υγεία εκπομπών οξειδίου του θείου από τα πλοία αφήνει, τώρα, ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός (ΙΜΟ), που είναι όργανο του ΟΗΕ.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σημαντικό ιδιαίτερα για τις πόλεις- λιμάνια διότι:
• Μια μελέτη σχετικά με τις επιπτώσεις των εκπομπών οξειδίων του θείου από πλοία στην ανθρώπινη υγεία, που υποβλήθηκε στην Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) το 2016, εκτιμά ότι ο μη περιορισμός των ορίων των οξειδίων του θείου από το 2020, θα προκαλούσε 570.000 περισσότερους πρόωρους θανάτους μεταξύ 2020- 2025.
«Έτσι, η μείωση του ορίου για το θείο στο πετρέλαιο που χρησιμοποιείται στα πλοία θα έχει απτά οφέλη για την υγεία, ιδίως για τους πληθυσμούς που ζουν κοντά σε λιμάνια και μεγάλες θαλάσσιες οδούς», αναφέρει ο ΙΜΟ.
Το θέμα είναι εξαιρετικά σημαντικό ιδιαίτερα για τις πόλεις- λιμάνια διότι:
• Μια μελέτη σχετικά με τις επιπτώσεις των εκπομπών οξειδίων του θείου από πλοία στην ανθρώπινη υγεία, που υποβλήθηκε στην Επιτροπή Προστασίας Περιβάλλοντος του IMO (MEPC) το 2016, εκτιμά ότι ο μη περιορισμός των ορίων των οξειδίων του θείου από το 2020, θα προκαλούσε 570.000 περισσότερους πρόωρους θανάτους μεταξύ 2020- 2025.
«Έτσι, η μείωση του ορίου για το θείο στο πετρέλαιο που χρησιμοποιείται στα πλοία θα έχει απτά οφέλη για την υγεία, ιδίως για τους πληθυσμούς που ζουν κοντά σε λιμάνια και μεγάλες θαλάσσιες οδούς», αναφέρει ο ΙΜΟ.