Δευτέρα 17 Ιουλίου 2023

Γιατί πρέπει να γίνει τώρα η υπογειοποίηση των γραμμών του "ηλεκτρικού" στην είσοδο του Πειραιά

Η εικόνα είναι από βίντεο της παράταξης
Το θέμα της υπογειοποίησης των γραμμών του «ηλεκτρικού» (ΗΣΑΠ), στο τμήμα μεταξύ Νέου Φαλήρου- Πειραιάς επανέρχεται, με έντονο τρόπο, στην επικαιρότητα.
Το σημαντικό έργο διεκδικεί εδώ και χρόνια η πόλη από την δεκαετία του 1990 επί  δημαρχίας Στέλιου Λογοθέτη αλλά τελικά

«στα χαρτιά παραμένει μέχρι σήμερα έστω κι αν αποτελεί εδώ και χρόνια πάγιο αίτημα των κατοίκων», όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η παράταξη «Πειραιάς για Όλους».
Η παράταξη, που επανέφερε το θέμα στο προσκήνιο, σημειώνει ότι «πρόκειται για ένα έργο υπερώριμο -με έτοιμη μελέτη από το 2010, με έγκριση περιβαλλοντικών όρων και χωρίς απαιτήσεις απαλλοτριώσεων- το οποίο θα μπορούσε να είχε ξεκινήσει από το 2020 με χρήση αδιάθετων κονδυλίων ΕΣΠΑ (περιόδου 2014-2021) και να είχε δοθεί σε λειτουργία μέσα σε 16 μήνες (εκτός του σταθμού στον Κεράνη που θα απαιτούσε περισσότερο χρόνο)».
Γιατί, όμως, η παράταξη με επικεφαλής τον Γιώργο Γαβρίλη θέτει ξανά με επιτακτικό τρόπο το θέμα;
Διότι όπως υποστηρίζει «το έργο αυτό θα βελτιώσει ριζικά την πόλη μας ως προς τις υποδομές, την ποιότητα του αστικού τοπίου, την κυκλοφοριακή αποσυμφόρηση, την απόδοση 10 στρεμμάτων για άλλες ωφέλιμες χρήσεις».
Παραπέρα υποστηρίζει ότι:
«Χωρίς να καταφεύγουμε σε κενές και επαναλαμβανόμενες υποσχέσεις -με γνωστό το έντονο αποτύπωμα που έχουμε αφήσει στην Περιφέρεια και στην πόλη και με τη γνώση που αποκτήσαμε- μπορούμε να προχωρήσουμε και να επιλύσουμε όχι μόνο την υπογειοποίηση αλλά και άλλα χρονίζοντα ζητήματα».
«Εμείς, η παράταξης μας «Πειραιάς για Όλους», με την υποψηφιότητα του Γιώργου Γαβρίλη δεν διεκδικούμε απλά τον Δήμο Πειραιά, διεκδικούμε μια καλύτερη πόλη για όλες και όλους μας», καταλήγει η ανακοίνωση.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις