Ο Αντιδήμαρχος Πειραιά Δημήτρης Καρύδης με αναλυτικό σημείωμά του παραθέτει στοιχεία και δίνει απαντήσεις για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα URBACT III, στο οποίο ο Δήμος Πειραιά μετέχει με τον διαγωνισμό καινοτομίας “Blue growth Initiative” ως καλή πρακτική για την οποία απέσπασε και τον τίτλο «Πόλη Καλής Πρακτικής URBACT».
Αφορμή στάθηκε η αναφορά στις δαπάνες του προγράμματος, που είναι εγγεγραμμένες στον προϋπολογισμό του Δήμου, σε ανάρτηση, που έγινε στο Pireas2day.blogspot.gr με τίτλο «Απογειώθηκαν», το 2019, οι δαπάνες του Δήμου Πειραιά για συνέδρια και δεξιώσεις!» (για να δείτε τη σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ).
Στην ανάρτηση σημειώναμε ότι
οι δαπάνες στο συγκεκριμένο Κωδικό ανήλθαν στις "40.590 € ενώ ο προϋπολογισμός για το 2019 ήταν μόλις 9.150 €". Και συνεχίζαμε:
"Σημειωτέων ότι το 2018 είχαν δαπανηθεί μόλις 7.500€ αλλά το 2019 αυξήθηκαν οι δαπάνες 6 φορές! Αλήθεια πόσες συναντήσεις έγιναν και απαίτησαν τέτοια έξοδα;"
Λοιπόν, ο κ. Καρύδης εξηγεί ότι:
"Ο προϋπολογισμός για την διοργάνωση εκδηλώσεων στην Ά Φάση (Κ.Α. 00.6442.08) ήταν 9.150 ευρώ ο οποίος ουσιαστικά ήταν για να καλυφθούν οι δαπάνες για:
• Την εναρκτήρια συνάντηση του δικτύου και
• Το τελικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2018 παρουσία της Δημοτικής αρχής, της Περιφέρειας Αττικής, εκπροσώπων της DG Mare, καθώς και όλων των εταίρων της Β΄ Φάσης.
Γι’ αυτές τις 2 εκδηλώσεις δαπανήθηκαν συνολικά 7.491,46 ευρώ.
Η Ά Φάση του έργου ολοκληρώθηκε στις 4η Οκτωβρίου 2018 και στις 05/12/2018 εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Πειραιά για την υλοποίηση της Β΄ Φάσης. Με την έγκριση της Β΄ Φάσης εγκρίθηκαν 31.440 ευρώ για διοργάνωση συναντήσεων.
Το ποσό αυτό αφορά:
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του έργου κατά την διάρκεια υλοποίησής του (δλδ 2 έτη) και κυρίως του τελικού συνεδρίου του έργου ,
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του τοπικού δικτύου δράσης urbact (ULG MEETINGS),
• στην παροχή υπηρεσίας διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact,
• Στην παραγωγή προωθητικού υλικού για τις συναντήσεις".
Ολόκληρο το σημείωμα, που μας έστειλε ο κ. Καρύδης έχει ως εξής:
"Το πρόγραμμα URBACT III είναι ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας, συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΤΠΑ και τα Κράτη Μέλη/ Κράτη Εταίρους (Ελβετία και Νορβηγία) με κύριο στόχο του, την προώθηση ολοκληρωμένης & βιώσιμης αστικής ανάπτυξης στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στην Πολιτική της Συνοχής .
Ο Δήμος Πειραιά υπέβαλε τον διαγωνισμό καινοτομίας “Blue growth Initiative” ως καλή πρακτική για την οποία απέσπασε και τον τίτλο «Πόλη Καλής Πρακτικής URBACT».
Το “Blue growth Initiative” είναι ένας διαγωνισμός καινοτομίας και ένα πρόγραμμα υποστήριξης των νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της θαλάσσιας οικονομίας και της βιώσιμης επιχειρηματικότητας.
Η βράβευση της καλής πρακτικής έδωσε τη δυνατότητα στο Δήμο να υποβάλει πρόταση στην επόμενη πρόσκληση του προγράμματος για τη δημιουργία δικτύου μεταφοράς της καλής πρακτικής, η οποία και εγκρίθηκε.
Το έργο αναπτύσσεσαι σε δύο φάσεις:
Φάση 1: Ο Δήμος Πειραιά, στις 10/01/2018 υπέβαλε Αίτηση Χρηματοδότησης για την Α’ Φάση του Ευρωπαϊκού προγράμματος URBACT III, ως επικεφαλής εταίρος για τη δημιουργία δικτύου μεταφοράς της καλής πρακτικής Blue Growth Initiative, η οποία εγκρίθηκε στις 04/04/2018 οπότε και ξεκίνησε η Ανάπτυξη του Δικτύου (με διάρκεια 6 μήνες με προϋπολογισμό για διοργάνωση εκδηλώσεων για το Δήμο Πειραιά 9.150,00 ευρώ). Στόχος είναι η κοινή αντίληψη της Πρακτικής, η εδραίωση της εταιρικής σχέσης και η ανάπτυξη της μεθοδολογίας μεταφοράς. Εκτός από τον Πειραιά (υπεύθυνος του έργου) στη 1η φάση συμμετείχαν επίσης οι δήμοι Burgas και Matosinhos, και
Φάση 2: Στις αρχές Δεκεμβρίου του 2018, η ανανεωμένη πρόταση BLUACT εγκρίθηκε εκ νέου, στο πλαίσιο της 2ης φάσης εφαρμογής των δικτύων μεταφοράς URBACT. Πλέον, η εταιρική σχέση BLUACT διευρύνθηκε με την εισαγωγή 5 ακόμη πόλεων: Galati, Salerno, Szczecin, Ostend και Mataro. Η 2η φάση (διάρκειας 24 μηνών) είναι επικεντρωμένη στην υλοποίηση δραστηριοτήτων, σε διακρατικό και τοπικό επίπεδο, που στοχεύουν στην προσαρμογή και αποτελεσματική μεταφορά της Πρωτοβουλίας Blue Growth σε κάθε μία από τις παραπάνω 7 «πόλεις μεταφοράς» (transfer cities). Η υλοποίηση των Δράσεων του Δικτύου έχει διάρκεια 24 μήνες και προϋπολογισμό για διοργάνωση εκδηλώσεων για το δήμο Πειραιά 31.440,00 ευρώ.
Ο προϋπολογισμός για την διοργάνωση εκδηλώσεων στην Ά Φάση (Κ.Α. 00.6442.08) ήταν 9.150 ευρώ ο οποίος ουσιαστικά ήταν για να καλυφθούν οι δαπάνες για:
• Την εναρκτήρια συνάντηση του δικτύου και
• Το τελικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2018 παρουσία της Δημοτικής αρχής, της Περιφέρειας Αττικής, εκπροσώπων της DG Mare, καθώς και όλων των εταίρων της Β΄ Φάσης.
Γι’ αυτές τις 2 εκδηλώσεις δαπανήθηκαν συνολικά 7.491,46 ευρώ.
Η Ά Φάση του έργου ολοκληρώθηκε στις 4η Οκτωβρίου 2018 και στις 05/12/2018 εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Πειραιά για την υλοποίηση της Β΄ Φάσης. Με την έγκριση της Β΄ Φάσης εγκρίθηκαν 31.440 ευρώ για διοργάνωση συναντήσεων.
Το ποσό αυτό αφορά:
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του έργου κατά την διάρκεια υλοποίησής του (δλδ 2 έτη) και κυρίως του τελικού συνεδρίου του έργου ,
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του τοπικού δικτύου δράσης urbact (ULG MEETINGS),
• στην παροχή υπηρεσίας διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact,
• Στην παραγωγή προωθητικού υλικού για τις συναντήσεις
Σχετικά με την υπηρεσία διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact (ULG coordinator)
Ένας από τους πυλώνες του προγράμματος URBACT είναι και οι Τοπικές Ομάδες Στήριξης URBACT (ΤΟΣ) ή Urbact Local Groups (ULG). Κάθε πόλη εταίρος ενός δικτύου URBACT πρέπει να συγκροτήσει μια ΤΟΣ για να συγκεντρώσει όλους τους τοπικούς παράγοντες που έχουν σχέση με το επιλεγμένο ζήτημα το οποίο θέλει να αντιμετωπίσει η πόλη (όπως η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην περίπτωση του Πειραιά).
Το έργο στο σύνολό του έχει διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2020 και στο πλαίσιο της υλοποίησής του, απαιτούνται διοργάνωση συναντήσεων της τοπικής ομάδας στήριξης. Για το λόγο αυτό κρίνεται αναγκαία η συνεργασία με εξειδικευμένο ανάδοχο με εμπειρία σε οργάνωση συναντήσεων, δικτύωσης, δημόσιων σχέσεων και προβολής δράσεων στο πλαίσιο ευρωπαϊκών ή εθνικών έργων.
Στόχος της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι ο συντονισμός των μελών της τοπικής ομάδας στήριξης, η ενεργός συμμετοχή τους στις συναντήσεις, η συλλογή των απόψεών τους προκειμένου να υιοθετήσουν αποτελεσματικά τα βασικά μηνύματα, τους σκοπούς και τα αποτελέσματα του έργου της Καλής Πρακτικής BLUACT. Τα παραπάνω θα επιτευχθούν με την παροχή των υπηρεσιών του συντονιστή της τοπικής ομάδας δράσης του urbact (ULG coordinator).
Ανάλυση προϋπολογισμού για τον Κ.Α. : 00.6442.08 με τίτλο Διοργάνωση συναντήσεων για το Blue growth Cities in Action"
@ (Σχόλιο) Ο Δημήτρης Καρύδης, που εγκατέλειψε τη κεντρική πολιτική σκηνή για ν' ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης του, φέρνει μαζί του ένα νέο ήθος και σύγχρονες αντιλήψεις για την Αυτοδιοίκηση. Έτσι, δίνει πάντα άμεσα, τεκμηριωμένες απαντήσεις σε όλα τα θέματα της αρμοδιότητάς του, που απασχολούν την τοπική επικαιρότητα, και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενημέρωση των πολιτών, γνωρίζοντας \ότι οι σωστά ενημερωμένοι πολίτες είναι δύναμη για τον Δήμο. Μακάρι, να βρεθούν και άλλοι αιρετοί σε όλους τους Δήμους, που θα επιδεικνύουν την ίδια ευαισθησία.
Αφορμή στάθηκε η αναφορά στις δαπάνες του προγράμματος, που είναι εγγεγραμμένες στον προϋπολογισμό του Δήμου, σε ανάρτηση, που έγινε στο Pireas2day.blogspot.gr με τίτλο «Απογειώθηκαν», το 2019, οι δαπάνες του Δήμου Πειραιά για συνέδρια και δεξιώσεις!» (για να δείτε τη σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ).
Στην ανάρτηση σημειώναμε ότι
οι δαπάνες στο συγκεκριμένο Κωδικό ανήλθαν στις "40.590 € ενώ ο προϋπολογισμός για το 2019 ήταν μόλις 9.150 €". Και συνεχίζαμε:
"Σημειωτέων ότι το 2018 είχαν δαπανηθεί μόλις 7.500€ αλλά το 2019 αυξήθηκαν οι δαπάνες 6 φορές! Αλήθεια πόσες συναντήσεις έγιναν και απαίτησαν τέτοια έξοδα;"
Λοιπόν, ο κ. Καρύδης εξηγεί ότι:
"Ο προϋπολογισμός για την διοργάνωση εκδηλώσεων στην Ά Φάση (Κ.Α. 00.6442.08) ήταν 9.150 ευρώ ο οποίος ουσιαστικά ήταν για να καλυφθούν οι δαπάνες για:
• Την εναρκτήρια συνάντηση του δικτύου και
• Το τελικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2018 παρουσία της Δημοτικής αρχής, της Περιφέρειας Αττικής, εκπροσώπων της DG Mare, καθώς και όλων των εταίρων της Β΄ Φάσης.
Γι’ αυτές τις 2 εκδηλώσεις δαπανήθηκαν συνολικά 7.491,46 ευρώ.
Η Ά Φάση του έργου ολοκληρώθηκε στις 4η Οκτωβρίου 2018 και στις 05/12/2018 εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Πειραιά για την υλοποίηση της Β΄ Φάσης. Με την έγκριση της Β΄ Φάσης εγκρίθηκαν 31.440 ευρώ για διοργάνωση συναντήσεων.
Το ποσό αυτό αφορά:
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του έργου κατά την διάρκεια υλοποίησής του (δλδ 2 έτη) και κυρίως του τελικού συνεδρίου του έργου ,
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του τοπικού δικτύου δράσης urbact (ULG MEETINGS),
• στην παροχή υπηρεσίας διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact,
• Στην παραγωγή προωθητικού υλικού για τις συναντήσεις".
Ολόκληρο το σημείωμα, που μας έστειλε ο κ. Καρύδης έχει ως εξής:
"Το πρόγραμμα URBACT III είναι ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα εδαφικής συνεργασίας, συγχρηματοδοτούμενο από το ΕΤΠΑ και τα Κράτη Μέλη/ Κράτη Εταίρους (Ελβετία και Νορβηγία) με κύριο στόχο του, την προώθηση ολοκληρωμένης & βιώσιμης αστικής ανάπτυξης στην Ευρώπη, συμβάλλοντας στην Πολιτική της Συνοχής .
Ο Δήμος Πειραιά υπέβαλε τον διαγωνισμό καινοτομίας “Blue growth Initiative” ως καλή πρακτική για την οποία απέσπασε και τον τίτλο «Πόλη Καλής Πρακτικής URBACT».
Το “Blue growth Initiative” είναι ένας διαγωνισμός καινοτομίας και ένα πρόγραμμα υποστήριξης των νεοφυών επιχειρήσεων στον τομέα της θαλάσσιας οικονομίας και της βιώσιμης επιχειρηματικότητας.
Η βράβευση της καλής πρακτικής έδωσε τη δυνατότητα στο Δήμο να υποβάλει πρόταση στην επόμενη πρόσκληση του προγράμματος για τη δημιουργία δικτύου μεταφοράς της καλής πρακτικής, η οποία και εγκρίθηκε.
Το έργο αναπτύσσεσαι σε δύο φάσεις:
Φάση 1: Ο Δήμος Πειραιά, στις 10/01/2018 υπέβαλε Αίτηση Χρηματοδότησης για την Α’ Φάση του Ευρωπαϊκού προγράμματος URBACT III, ως επικεφαλής εταίρος για τη δημιουργία δικτύου μεταφοράς της καλής πρακτικής Blue Growth Initiative, η οποία εγκρίθηκε στις 04/04/2018 οπότε και ξεκίνησε η Ανάπτυξη του Δικτύου (με διάρκεια 6 μήνες με προϋπολογισμό για διοργάνωση εκδηλώσεων για το Δήμο Πειραιά 9.150,00 ευρώ). Στόχος είναι η κοινή αντίληψη της Πρακτικής, η εδραίωση της εταιρικής σχέσης και η ανάπτυξη της μεθοδολογίας μεταφοράς. Εκτός από τον Πειραιά (υπεύθυνος του έργου) στη 1η φάση συμμετείχαν επίσης οι δήμοι Burgas και Matosinhos, και
Φάση 2: Στις αρχές Δεκεμβρίου του 2018, η ανανεωμένη πρόταση BLUACT εγκρίθηκε εκ νέου, στο πλαίσιο της 2ης φάσης εφαρμογής των δικτύων μεταφοράς URBACT. Πλέον, η εταιρική σχέση BLUACT διευρύνθηκε με την εισαγωγή 5 ακόμη πόλεων: Galati, Salerno, Szczecin, Ostend και Mataro. Η 2η φάση (διάρκειας 24 μηνών) είναι επικεντρωμένη στην υλοποίηση δραστηριοτήτων, σε διακρατικό και τοπικό επίπεδο, που στοχεύουν στην προσαρμογή και αποτελεσματική μεταφορά της Πρωτοβουλίας Blue Growth σε κάθε μία από τις παραπάνω 7 «πόλεις μεταφοράς» (transfer cities). Η υλοποίηση των Δράσεων του Δικτύου έχει διάρκεια 24 μήνες και προϋπολογισμό για διοργάνωση εκδηλώσεων για το δήμο Πειραιά 31.440,00 ευρώ.
Ο προϋπολογισμός για την διοργάνωση εκδηλώσεων στην Ά Φάση (Κ.Α. 00.6442.08) ήταν 9.150 ευρώ ο οποίος ουσιαστικά ήταν για να καλυφθούν οι δαπάνες για:
• Την εναρκτήρια συνάντηση του δικτύου και
• Το τελικό συνέδριο που πραγματοποιήθηκε τον Αύγουστο του 2018 παρουσία της Δημοτικής αρχής, της Περιφέρειας Αττικής, εκπροσώπων της DG Mare, καθώς και όλων των εταίρων της Β΄ Φάσης.
Γι’ αυτές τις 2 εκδηλώσεις δαπανήθηκαν συνολικά 7.491,46 ευρώ.
Η Ά Φάση του έργου ολοκληρώθηκε στις 4η Οκτωβρίου 2018 και στις 05/12/2018 εγκρίθηκε η πρόταση του Δήμου Πειραιά για την υλοποίηση της Β΄ Φάσης. Με την έγκριση της Β΄ Φάσης εγκρίθηκαν 31.440 ευρώ για διοργάνωση συναντήσεων.
Το ποσό αυτό αφορά:
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του έργου κατά την διάρκεια υλοποίησής του (δλδ 2 έτη) και κυρίως του τελικού συνεδρίου του έργου ,
• στην διενέργεια όλων των συναντήσεων του τοπικού δικτύου δράσης urbact (ULG MEETINGS),
• στην παροχή υπηρεσίας διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact,
• Στην παραγωγή προωθητικού υλικού για τις συναντήσεις
Σχετικά με την υπηρεσία διαχειριστή του τοπικού δικτύου urbact (ULG coordinator)
Ένας από τους πυλώνες του προγράμματος URBACT είναι και οι Τοπικές Ομάδες Στήριξης URBACT (ΤΟΣ) ή Urbact Local Groups (ULG). Κάθε πόλη εταίρος ενός δικτύου URBACT πρέπει να συγκροτήσει μια ΤΟΣ για να συγκεντρώσει όλους τους τοπικούς παράγοντες που έχουν σχέση με το επιλεγμένο ζήτημα το οποίο θέλει να αντιμετωπίσει η πόλη (όπως η ενίσχυση της επιχειρηματικότητας στην περίπτωση του Πειραιά).
Το έργο στο σύνολό του έχει διάρκεια έως τον Δεκέμβριο του 2020 και στο πλαίσιο της υλοποίησής του, απαιτούνται διοργάνωση συναντήσεων της τοπικής ομάδας στήριξης. Για το λόγο αυτό κρίνεται αναγκαία η συνεργασία με εξειδικευμένο ανάδοχο με εμπειρία σε οργάνωση συναντήσεων, δικτύωσης, δημόσιων σχέσεων και προβολής δράσεων στο πλαίσιο ευρωπαϊκών ή εθνικών έργων.
Στόχος της παρεχόμενης υπηρεσίας είναι ο συντονισμός των μελών της τοπικής ομάδας στήριξης, η ενεργός συμμετοχή τους στις συναντήσεις, η συλλογή των απόψεών τους προκειμένου να υιοθετήσουν αποτελεσματικά τα βασικά μηνύματα, τους σκοπούς και τα αποτελέσματα του έργου της Καλής Πρακτικής BLUACT. Τα παραπάνω θα επιτευχθούν με την παροχή των υπηρεσιών του συντονιστή της τοπικής ομάδας δράσης του urbact (ULG coordinator).
Ανάλυση προϋπολογισμού για τον Κ.Α. : 00.6442.08 με τίτλο Διοργάνωση συναντήσεων για το Blue growth Cities in Action"
@ (Σχόλιο) Ο Δημήτρης Καρύδης, που εγκατέλειψε τη κεντρική πολιτική σκηνή για ν' ασχοληθεί με τα κοινά της πόλης του, φέρνει μαζί του ένα νέο ήθος και σύγχρονες αντιλήψεις για την Αυτοδιοίκηση. Έτσι, δίνει πάντα άμεσα, τεκμηριωμένες απαντήσεις σε όλα τα θέματα της αρμοδιότητάς του, που απασχολούν την τοπική επικαιρότητα, και συμβάλλει ουσιαστικά στην ενημέρωση των πολιτών, γνωρίζοντας \ότι οι σωστά ενημερωμένοι πολίτες είναι δύναμη για τον Δήμο. Μακάρι, να βρεθούν και άλλοι αιρετοί σε όλους τους Δήμους, που θα επιδεικνύουν την ίδια ευαισθησία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου