Χρειάστηκε να περάσουν τρεις (3) ολόκληροι μήνες και να ταλαιπωρηθούν χιλιάδες οδηγοί αυτοκινήτων κατά την έξοδό τους από τον Πειραιά δια της οδού Ομ. Σκυλίτση για να γίνουν οι αναγκαίες εργασίες και να αρθεί η επικινδυνότητα του κτηρίου, στο ύψος της πεζογέφυρας των γραμμών του «ηλεκτρικού», λίγο πριν την Εστία Ναυτικών, που είχε υποστεί ζημιές από τον σεισμό της 19ης Ιουλίου.
Η αιτία της καθυστέρησης βρισκόταν στο
Υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο έπρεπε να δώσει την έγκρισή του για την εκτέλεση εργασιών, καθώς το συγκεκριμένο κτήριο είναι χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο μνημείο….
Έτσι, η μια λωρίδα επί της οδού Ομ. Σκυλίτση παρέμενε κλειστή προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής.
Η αδειοδότηση από το Υπουργείο απαιτούσε την υποβολή τεχνικής μελέτης αποκατάστασης και καθώς οι ιδιοκτήτες του κτηρίου εμφανίστηκαν απρόθυμοι για την εκπόνησή της ο Δήμος Πειραιά απευθύνθηκε στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και στην κατασκευάστρια εταιρεία του τραμ στον Πειραιά ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε., η οποία και κατήρτισε τεχνική μελέτη αποκατάστασης του προβλήματος, καθώς είχαν επανελέγξει το εν λόγω κτήριο κατά τη διάρκεια εργασιών της κατασκευής του τραμ.
Ακολούθως, μετά από παρέμβαση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη στο Υπουργείο Πολιτισμού κατατέθηκε η τεχνική μελέτη και αφού εγκρίθηκε προχώρησαν και ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης των φθορών.
Έτσι, παραδόθηκε κανονικά στη κυκλοφορία η Ομ. Σκυλίτση.
Όπως έγινε γνωστό, ο Δήμος Πειραιά έχει υποβάλλει μηνυτήρια αναφορά κατά των ιδιοκτητών του κτηρίου.
@ (Σχόλιο): Σε άλλες εποχές οι καθυστερήσεις του Υπουργείου Πολιτισμού θα προκαλούσαν- δικαιολογημένες- αντιδράσεις από το Δήμο. Τώρα, δεν ειπώθηκε τίποτα. Όμως, οι δημοτικές αρχές οφείλουν να πιέζουν ανεξάρτητα από κυβερνήσεις για να… προχωράνε τα πράγματα. Έτσι, δεν είναι;
Η αιτία της καθυστέρησης βρισκόταν στο
Υπουργείο Πολιτισμού, το οποίο έπρεπε να δώσει την έγκρισή του για την εκτέλεση εργασιών, καθώς το συγκεκριμένο κτήριο είναι χαρακτηρισμένο ως διατηρητέο μνημείο….
Έτσι, η μια λωρίδα επί της οδού Ομ. Σκυλίτση παρέμενε κλειστή προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος, ιδιαίτερα στις ώρες αιχμής.
Η αδειοδότηση από το Υπουργείο απαιτούσε την υποβολή τεχνικής μελέτης αποκατάστασης και καθώς οι ιδιοκτήτες του κτηρίου εμφανίστηκαν απρόθυμοι για την εκπόνησή της ο Δήμος Πειραιά απευθύνθηκε στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και στην κατασκευάστρια εταιρεία του τραμ στον Πειραιά ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε., η οποία και κατήρτισε τεχνική μελέτη αποκατάστασης του προβλήματος, καθώς είχαν επανελέγξει το εν λόγω κτήριο κατά τη διάρκεια εργασιών της κατασκευής του τραμ.
Ακολούθως, μετά από παρέμβαση του δημάρχου Γιάννη Μώραλη στο Υπουργείο Πολιτισμού κατατέθηκε η τεχνική μελέτη και αφού εγκρίθηκε προχώρησαν και ολοκληρώθηκαν οι εργασίες αποκατάστασης των φθορών.
Έτσι, παραδόθηκε κανονικά στη κυκλοφορία η Ομ. Σκυλίτση.
Όπως έγινε γνωστό, ο Δήμος Πειραιά έχει υποβάλλει μηνυτήρια αναφορά κατά των ιδιοκτητών του κτηρίου.
@ (Σχόλιο): Σε άλλες εποχές οι καθυστερήσεις του Υπουργείου Πολιτισμού θα προκαλούσαν- δικαιολογημένες- αντιδράσεις από το Δήμο. Τώρα, δεν ειπώθηκε τίποτα. Όμως, οι δημοτικές αρχές οφείλουν να πιέζουν ανεξάρτητα από κυβερνήσεις για να… προχωράνε τα πράγματα. Έτσι, δεν είναι;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου