Τετάρτη 31 Μαρτίου 2021

Polygreen: Μια πειραιώτικη εταιρεία σώζει το θαλάσσιο περιβάλλον του Μαυρίκιου από τεράστια ρύπανση!

 Μια ελληνική εταιρεία, που ξεκινάει από τον Πειραιά, δήλωσε «παρών» στην γιγαντιαία επιχείρηση απορρύπανσης, στον Μαυρίκιο, που συγκεντρώνει, εδώ και 8 μήνες, τα βλέμματα της παγκόσμιας ναυτιλίας και όλων των περιβαλλοντικών οργανώσεων.
Πρόκειται για την εταιρεία Polygreen, που ανήκει στον Όμιλο Polyeco της οικογένειας Πολυχρονόπουλου, στην οποία ανατέθηκε η μεγάλη επιχείρηση απορρύπανσης από την κυβέρνηση του μικρού νησιωτικού κράτους του Ινδικού ωκεανού.
«Ξεκινήσαμε

στα τέλη Ιουλίου αρχές Αυγούστου του 2020 το έργο της απορρύπανσης και ολοκληρώθηκε στα τέλη Ιανουαρίου, ένα μήνα νωρίτερα από τον χρόνο που είχαμε συμφωνήσει. Αυτή η ταχύτητα στην ολοκλήρωση των εργασιών προκάλεσε μεγάλη εντύπωση τόσο στις τοπικές αρχές όσο και σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και στη ναυτιλιακή κοινότητα», είπε, σε συνέντευξη τύπου, ο διευθύνων σύμβουλος της Polygreen, Αθανάσιος Πολυχρονόπουλος απαντώντας σε ερώτηση του Pireas2day.blogspot.gr

Η μεγάλη ρύπανση προκλήθηκε από τη διαρροή μέρους των καυσίμων του με σημαία Παναμά φορτηγού χύδην (bulk carrier) «Wakashio», μεταφορικής ικανότητάς 203.130 τόνων μετά από τη προσάραξή του σε κοραλλιογενή ύφαλο στο Μαυρίκιο.
Το μήκους 300 μέτρων πλοίο, που ανήκε σε Ιαπωνική εταιρεία, είχε στις δεξαμενές του περίπου 4.000 τόνους καυσίμων και ένα μεγάλο μέρος αυτών διέρρευσε στη θάλασσα προκαλώντας μια μεγάλη οικολογική καταστροφή στο μικρό νησί, που το κύριο μέρος εσόδων του είναι από τον τουρισμό.
Η υπόθεση παρακολουθείται στενά και από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό αλλά και από πολλούς ναυτιλιακούς παράγοντες, ασφαλιστικούς οργανισμούς κ.λπ και οικολογικές οργανώσεις, με ένα από τα βασικά θέματα να παραμένει η αποζημίωση των κατοίκων.
Το πλοίο παραμένει προσαραγμένο στον ύφαλο αλλά όπως είπε ο κ. Πολυχρονόπουλος «αυτές τις ημέρες πρόκειται να γίνει προσπάθεια αποκόλλησης και ρυμούλκησης. Έτσι, πρέπει να προηγηθεί η απάντληση όσων καυσίμων έχουν παραμείνει στις δεξαμενές καυσίμων του πλοίου».


• Οι φωτογραφίες του προσαραγμένου πλοίου είναι από το σελίδα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις