Σάββατο 10 Αυγούστου 2024

Τι συζητήθηκε σε ευρεία σύσκεψη στο Υπουργείο Μεταφορών για τον Πειραιά. Τι αποφασίστηκε, τα αιτήματα του Δήμου

Μια σειρά από θέματα του Πειραιά, σχετικά με τις μετακινήσεις των πολιτών αλλά και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, συζητήθηκαν σε ευρεία σύσκεψη, που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με τη συμμετοχή του δήμαρχου Γιάννη Μώραλη και του αντιδημάρχου Δημήτρη Καρύδη.
Στη σύσκεψη, που συγκάλεσε ο υφυπουργός, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, στελέχη των διοικήσεων της ΟΣΥ (Λεωφορεία, τρόλεϊ), της ΣΤΑ.ΣΥ (Μετρό, τραμ), του ΟΣΕ, του ΟΑΣΑ, υπηρεσιακοί παράγοντες κ.α.
Στη διάρκειά της μπήκαν στο «τραπέζι» πολλά θέματα, τέθηκαν αιτήματα από πλευράς του Δήμου αλλά, όπως προκύπτει, από ανακοίνωση του Δήμου, συγκεκριμένες αποφάσεις λήφθηκαν για τρία ζητήματα:
1. Επικυρώθηκε η συμφωνία να προχωρήσουν σύντομα οι διαδικασίες για την καθαίρεση του διαζώματος στην οδό Γούναρη για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας προς το λιμάνι.
2. Η  χρονική επέκταση 4 λεωφορειακών γραμμών του Πειραιά από την πλατεία Καραϊσκάκη προς Καλλίπολη, Φρεαττύδα, καθώς και για τις γραμμές από Πειραιά προς Παλαιά Κοκκινιά και Νίκαια.
Το θέμα τέθηκε από τον κ. Μώραλη και έγινε αποδεκτό.
3. Η επέκταση του χρόνου παραχώρησης του σταθμού Αγίου Διονυσίου, ώστε να δημιουργηθεί εκεί το «Σπίτι του Ρεμπέτικου».
Από εκεί και πέρα, σύμφωνα, πάντα, με την ανακοίνωση του Δήμου:
Τονίστηκε η δημιουργία επιπλέον  στεγάστρων στις στάσεις του ΟΑΣΑ έξω από τον σταθμό του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου, στο πλαίσιο αναβάθμισης του κεντρικού σταθμού στο λιμάνι.
Ο δήμαρχος Πειραιά ζήτησε:

1. Τη συνεργασία των Υπουργείων Υποδομών και Μεταφορών και Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, προκειμένου να λειτουργήσει ξανά η πεζογέφυρα στον Ηλεκτρικό Σταθμό Πειραιά, (λειτουργία ασανσέρ και κυλιόμενες σκάλες), καθώς και την επίλυση προβλημάτων για την έλευση του ΤΡΑΜ στον τερματικό σταθμό της οδού Ποσειδώνος.
2. Την αναβάθμιση των υποδομών για πεζούς και ΑμεΑ στον σταθμό του Ηλεκτρικού του Νέου Φαλήρου, (λειτουργία ασανσέρ και κυλιόμενες σκάλες).
Ακόμα τέθηκαν από πλευράς του Δήμου και συζητήθηκαν:
• Η παραχώρηση στον Δήμο των ανενεργών γραμμών του ΟΣΕ για την αξιοποίησή τους ως ποδηλατοδρόμο και δρόμο περιπάτου που θα καταλήγει στον σταθμό του Αγίου Διονυσίου.
• Να ενσωματωθούν  στην πλατφόρμα της Δημοτικής Συγκοινωνίας  και τα δεδομένα των δρομολογίων του ΟΑΣΑ, της ΣΤΑΣΥ (ΜΕΤΡΟ & ΤΡΑΜ), του ΟΣΕ (Προαστιακός) και του ΟΛΠ (αφίξεις/αναχωρήσεις καραβιών της επιβατηγού ναυτιλίας) σε πραγματικό  χρόνο, ώστε οι Πειραιώτες, οι επισκέπτες και οι τουρίστες να βρίσκουν τις βέλτιστες διαδρομές, χρησιμοποιώντας τη δημοτική συγκοινωνία και όλα τα Μ.Μ.Μ. για τις μετακινήσεις τους εντός ή εκτός του Δήμου Πειραιά.
Τέλος, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης, ο κ. Μώραλης αναφέρθηκε και στην  υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ από το Νέο Φάληρο έως το λιμάνι, για την οποία θα έχει συνάντηση εργασίας το επόμενο διάστημα με τον υπουργό κ. Σταϊκούρα και τον υφυπουργό κ. Ταχιάο, στους οποίους ανήκει η αρμοδιότητα του μεγάλου αυτού έργου.
«Στη σύσκεψη, αναφερθήκαμε αναλυτικά σε μια σειρά «ανοικτών» σημαντικών ζητημάτων που αφορούν στη βελτίωση των υποδομών της πόλης μας, τα οποία θεωρούμε πως με την υλοποίησή τους θα συμβάλλουν καταλυτικά στον εκσυγχρονισμό και στην αναβάθμιση των Μεταφορών του Πειραιά», υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, σε δηλώσεις του ο δήμαρχος Πειραιά. Και πρόσθεσε:
«Υπήρξε θετική διάθεση από την πλευρά του υφυπουργού να  δρομολογηθούν άμεσα λύσεις σε αυτά τα ζητήματα, ήδη δόθηκαν χρονοδιαγράμματα σε ορισμένα εξ αυτών και πιστεύω ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε σημαντικές εξελίξεις».




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις