Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

Εμποροι Πειραιά: Ο κόσμος δεν έκανε ψώνια στις χειμερινές εκπτώσεις. Μειωμένη κίνηση στο 70% των μαγαζιών

 Το CLIK AWAY, που αρχίζει από την επόμενη εβδομάδα, θα δώσει άλλο ένα ισχυρό «χτύπημα» στα περισσότερα καταστήματα, τα οποία διαπίστωσαν και στις χειμερινές εκπτώσεις την αδυναμία των καταναλωτών να κάνουν αγορές.
Αυτές οι διαπιστώσεις γίνονται από τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά και αποτυπώνουν τη νέα μεγάλη οικονομική κρίση, που έχει ενσκήψει και απειλή με βαθιά ύφεση την οικονομία.
Συγκεκριμένα, από την έρευνα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά σε αντιπροσωπευτικό δείγμα επιχειρήσεων την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, που ξεκίνησαν στις 18 Ιανουαρίου, προκύπτουν τα εξής:

Τα επίπεδα των πωλήσεων σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο κινήθηκαν χειρότερα κατά 70%, ικανοποιητικά για το 15% των επιχειρήσεων ενώ στα ίδια με τα περυσινά επίπεδα κινήθηκε το 15%.
«Αξίζει να παρατηρήσουμε, ότι στη συγκεκριμένη περίοδο που διανύουμε έχει μεταβληθεί και η συμπεριφορά των καταναλωτών, που φαίνεται να διαθέτουν λιγότερα χρήματα για αγορές στις φετινές εκπτώσεις συγκριτικά με πέρσι ή ακόμη και το γεγονός, ότι για λόγους ασφάλειας επιλέγουν τις διαδικτυακές αγορές», αναφέρει ο Ε.Σ.Π., αποτυπώνοντας την οικονομική δυσπραγία των καταναλωτών εξαιτίας της αύξησης της ανεργίας και της αβεβαιότητας για το εργασιακό μέλλον.
Για μια ακόμα φορά αποδείχτηκε ότι η λειτουργία των καταστημάτων της Κυριακή δεν έχει να προσφέρει τίποτα στο μικρό μαγαζί.
Συγκεκριμένα, την Κυριακή 24 Ιανουαρίου, όπου η λειτουργία των καταστημάτων ήταν προαιρετική, το 76% των επιχειρήσεων απάντησαν ότι ήταν ανοικτά και μόνο το 24% δήλωσε ικανοποιημένο από τον τζίρο του και αυτό, γιατί παρά τις εικόνες που είδαμε όλοι, η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου και ειδικά οι πολύ νεαρές ηλικίες κατευθύνθηκαν σε συγκεκριμένες, μετρημένες στα δάχτυλα, ξένες αλυσίδες και πολλοί αξιοποίησαν την ημέρα μόνο για βόλτα.
• Όσον αφορά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, πρώτα έρχονται τα είδη ένδυσης και υπόδησης σε ποσοστό σχεδόν 70%, κάτι που αποδεικνύει πόσο μεγάλη σημασία έχει για την αγορά και ειδικά για κάποια είδη η δυνατότητα υποδοχής των πελατών εντός του καταστήματος.
Πάντως, όπως σημειώνει ο Εμπορικός Σύλλογος «οι δύο αυτές εβδομάδες ωστόσο, παρά τους χαμηλότερους σε σχέση με πέρυσι τζίρους, αποτελούν οξυγόνο για την επιβίωση των επιχειρήσεων, οι οποίες παρουσιάζονται εξαιρετικά αποδυναμωμένες».
«Απαραίτητες προϋποθέσεις επιβίωσης είναι η ανάγκη λειτουργίας της αγοράς με υποδοχή των πελατών εντός του καταστήματος και ο εμπλουτισμός του πλαισίου στήριξης των επιχειρήσεων», τονίζει ο ΕΣΠ. Και καταλήγει:
«Με την ευκαιρία και δεδομένων των τελευταίων πληροφοριών για συνέχιση της λειτουργίας της αγοράς με την μέθοδο «CLICK AWAY» θα πρέπει να γίνει σαφές ότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων δεν έχει τις απαιτούμενες υποδομές, ευνοεί μερίδα επιχειρήσεων και όχι το σύνολο της αγοράς, αλλά  και συγκεκριμένα προϊόντα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις