Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2020

Εμποροί του Πειραιά: Τα προβλήματα φάνηκαν από τη πρώτη μέρα του click away. Σιωπή από τη κυβέρνηση

Ενώ τα μικρά καταστήματα μετράνε τις… πληγές τους από το «λοκντάουν» έρχεται η μέθοδος του click away να τους δώσει τη…. χαριστική βολή προς όφελος των μεγάλων επιχειρήσεων, όπως καταγγέλλει, για μια ακόμα φορά, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά.
Ωστόσο, η κυβέρνηση παρακολουθεί ως θεατής το «θάνατο του εμποράκου» συνεχίζοντας την ίδια πολιτική.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά προτείνει να δοθεί, έστω και «στο και πέντε», η δυνατότητα στο λιανεμπόριο ν’ ανοίξει με ραντεβού, όπως ακριβώς γίνεται και σε άλλους κλάδους, για να πάρουν τα μικρά μαγαζιά «έστω μια μικρή ανάσα». Θα εισακουστεί;
Ολόκληρη η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά μετά τη χθεσινή πρεμιέρα της μεθόδου “click away”, έχει ως εξής:
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, όπως έγκαιρα είχε προειδοποιήσει από τον προηγούμενο μήνα, η λειτουργία της αγοράς με την μέθοδο του click away είναι εντελώς ανεδαφική. Δυστυχώς, η φωνή της αγωνίας μας δεν εισακούστηκε και η πρώτη μέρα της λειτουργίας του νέου, πρωτόγνωρου για τα ελληνικά δεδομένα αυτού μέτρου, επιβεβαίωσε στο έπακρο τους φόβους μας.
Πρακτικά, δημιουργεί περισσότερα προβλήματα από αυτά που καλείται να λύσει. Είναι ένας μηχανισμός με πολλαπλές δυσλειτουργίες, ενώ είναι φανερό πως πριμοδοτεί τις μεγάλες επιχειρήσεις, δημιουργώντας αθέμιτο ανταγωνισμό σε βάρος της συντριπτικής πλειονότητας του λιανεμπορίου, αφού πολλές επιχειρήσεις δεν έχουν ηλεκτρονική παρουσία για να ενημερώσουν τους καταναλωτές για τα προϊόντα τους, αλλά και πολλές άλλες υποδομές που απαιτούνται για να υποστηριχθεί αυτή  η διαδικασία..  
Πιστεύουμε πως η αγορά έχει τη γνώση να λειτουργήσει κρατώντας την ισορροπία της οικονομίας και φυσικά της δημόσιας υγείας, όπως άλλωστε έχει αποδείξει όλο το προηγούμενο διάστημα.
Ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς προτείνει:
Να δοθεί η δυνατότητα στο λιανεμπόριο να ανοίξει με ραντεβού, όπως ακριβώς γίνεται και με άλλους κλάδους. Μπορεί το κάθε κατάστημα να εξυπηρετήσει  συντεταγμένα τους πελάτες του, τηρώντας αυστηρά τις αποστάσεις και όλα τα υγειονομικά μέτρα, υποδεχόμενο με τηλεφωνικά ραντεβού τόσους καταναλωτές, όσους του επιτρέπουν τα τετραγωνικά του καταστήματός του.
Έτσι, θα δοθεί έστω μια μικρή ανάσα και ελπίδα επιβίωσης στους χιλιάδες συνάδελφους μας, που αγωνιούν για την επιβίωση τους και θα αποφευχθούν παραβάσεις και αυστηρά πρόστιμα που θα επιτείνουν το πρόβλημα.
Λυπούμαστε, γιατί αποδεικνύεται ότι δεν έχει γίνει κατανοητό πως επιχειρήσεις και οικογένειες έχουν φτάσει στο έσχατο σημείο.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις