Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Ξεκάθαρες θέσεις για το master plan του ΟΛΠ από Γ. Μώραλη- Αντίθετος με το τεράστιο duty free. Ποιοί δήμαρχοι σιωπούν

Ξεκάθαρη θέση για το νέο Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΛΠ (master plan) πήρε, τελικά, ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, σε συνέντευξη, που παραχώρησε, σήμερα το πρωί, στο «Κανάλι 1».
Ειδικά για το εμπορικό κέντρο, που στο αναθεωρημένο master plan «βαφτίστηκε» σε duty free, ο κ. Μώραλης υπογράμμισε ότι «δεν είμαστε αντίθετοι στη δημιουργία ενός καταστήματος duty free, αλλά να μην ξεπερνά τα 5.000 τμ.».
«Αυτό που προτείνει η COSCO, έκτασης 22.000 τμ. είναι ύποπτο διότι
ενδέχεται να το χρησιμοποιήσει μελλοντικά ως εμπορικό κέντρο», συμπλήρωσε ο δήμαρχος.
Όπως έχει επισημάνει το pireas2day.blogspot.gr το προτεινόμενο duty free είναι 10 φορές μεγαλύτερο από αυτό του διεθνούς αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος». Γι’ αυτό, στην πραγματικότητα δεν πρόκειται παρά για μιας άλλης μορφής εμπορικό κέντρο.
Από εκεί και πέρα, ο δήμαρχος για τα άλλα θέματα του master plan είπε:
1.    «Ο Δήμος είναι υπέρ της επέκτασης του λιμανιού προς το νότο με τη δημιουργία δύο νέων προβλητών για την υποδοχή σύγχρονων κρουαζιερόπλοιων, αρκεί να υπάρχουν οι υποδομές ώστε τα πλοία να παίρνουν ρεύμα από την ξηρά για να μην λειτουργούν οι ηλεκτρομηχανές τους που προκαλούν ρύπανση».
Να υπογραμμιστεί ότι για κάποιο λόγο αυτή τη φορά ο κ. Μώραλης δεν αναφέρθηκε στο θέμα, που έθετε, για την ύπαρξη μελετών για τη κυκλοφοριακή επιβάρυνση.
2.    «Επίσης, είναι υπέρ της κατασκευής των ξενοδοχείων γιατί ο Πειραιάς δεν διαθέτει πολλά ξενοδοχεία με υποδομές και για άλλες εκδηλώσεις, όπως συνεδριακά κέντρα»
3.    «Ο Δήμος θα επιδιώξει με κάθε τρόπο να δημιουργηθεί Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων στο κτήριο του Σιλό. Είναι κάτι που το θέλει όλη η πόλη, υπογράμμισε ο κ. Μώραλης και θα κάνουμε ότι μπορούμε για να πραγματοποιηθεί».

@ (Σχόλιο) Τώρα περιμένουμε και τις θέσεις των δημάρχων Κερατσινίου- Δραπετσώνας και Περάματος για τα έργα, που προβλέπονται στο master plan και αφορούν τις πόλεις τους; Είπαμε, δεν μπορεί να μην τοποθετηθούν σε ένα τόσο σοβαρό ζήτημα. Η σιωπή δεν είναι πάντα χρυσός Έτσι, δεν είναι;

2 σχόλια:

  1. Οι ξεκάθαρες θέσεις, κε δήμαρχε, προϋποθέτουν και τρανταχτά επιχειρήματα. Εσείς, ωστόσο, επιμένετε στην καταστροφική νότια επέκταση του λιμανιού, χωρίς ποτέ, πέρα από κάτι γενικόλογα φληναφήματα περί ''ανάπτυξης''(της τσέπης των εργολάβων, λέμε εμείς) να χρησιμοποιήσετε επιχειρήματα που να απαντάνε ξεκάθαρα σε μία μία χωριστά τις αιτιάσεις των κατοίκων της Πειραϊκής για τις προβλήτες της νότιας επέκτασης. Τι έχετε να απαντήσετε στα δικά μας επιχειρήματα ότι η οικονομική συμβολή της κρουαζιέρας απέχει έτη φωτός από το να αντισταθμίζει τις επιπτώσεις στην ατμόσφαιρα, (μη μας κοροϊδεύετε με τις ηλεκτρομηχανές), στη θάλασσα, στο κυκλοφοριακό, στο φυσικό και αρχαιολογικό τοπίο; Τι έχετε να απαντήσετε στο ότι πρόκειται για έργο περιττό, αφού οι 11 προβλήτες στο υπάρχον λιμάνι υπερεπαρκούν για τα κρουαζιερόπλοια (οι 3 είναι για τα μεγάλα);Τι έχετε να μας πείτε όταν βλέπετε ότι γίνεται χαμός στις μεγάλες παράλιες πόλεις της Ευρώπης, που προσπαθούν να απαλλαγούν από το μοντέλο αυτό της κρουαζιέρας, γιατί έχει κάνει τη ζωή τους αφόρητη; Απλώς επιμένετε να στηρίζετε αυτό το εγκληματικό για την πόλη σχέδιο, νίπτοντας τας χείρας σας ως άλλος Πόντιος Πιλάτος, ότι δεν εξαρτάται (και) από εσάς, αντί να συμπορευτείτε με τους κατοίκους και να παλέψετε για να πάει το ''ζεστό'' χρήμα των 136 εκ. της ΕΕ σε άλλα έργα αναγκαία για τον Πειραιά και όχι σε έργα που θα τον καταδικάσουν οριστικά, πολύ περισσότερο αν οι Κινέζοι έχουν στο μυαλό τους μακροπρόθεσμα και άλλες χρήσεις, πιο οχληρές ακόμη. Είναι πράγματι ξεκάθαρες οι θέσεις σας: Κατά της ποιότητας ζωής στην πόλη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οφείλουμε να διευκρινίσουμε ότι ο δήμαρχος ανέπτυξε ξεκάθαρες θέσεις, ανεξάρτητα από το εάν συμφωνεί ή διαφωνεί κάποιος με αυτές!
    Άλλοι δήμαρχοι έχουν επιλέξει τη... σιωπή και εκεί διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις