Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2018

Δήλωση Σπ. Σπυρίδωνα για το τραμ του Πειραιά με διπλή στόχευση- Μήνυμα υποψηφιότητας για τη δημαρχία;

Μια αιφνιδιαστική τοποθέτηση του κ. Σπύρου Σπυρίδωνα αναζωπύρωσε τα σενάρια για πιθανή υποψηφιότητά του για το δημαρχιακό αξίωμα του Πειραιά.
Ο κ. Σπυρίδων, επί σειρά ετών δήμαρχος Πόρου και στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας, παρότι δεν έχει εκφράσει δημοσίως τέτοια επιθυμία, ωστόσο τις τελευταίες ημέρες είχε ακουστεί το όνομά του ως μια πιθανή υποψηφιότητα για το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης μετά το «ναυάγιο» της υποψηφιότητας του κ. Βασίλη Κορκίδη.
Πάντως, χτες, σύμφωνα το portnet.gr, στελέχη της Νέας Δημοκρατίας, με αφορμή την ανακοίνωση της υποψηφιότητας του κ. Ταχιάου στο Δήμο Θεσσαλονίκης, άφηναν να εννοηθεί ότι για τον Πειραιά δεν θα υπάρξει θέμα «κομματικής πειθαρχίας» αλλά θα δοθεί μια {χαλλλαρή, «χαλαρή», με θεσσαλονικιώτικη προφορά} πολιτική στήριξη.
Άλλωστε, δεν θα ήταν δυνατό, πλέον, για τη ΝΔ να επιβάλλει οτιδήποτε, καθώς μια σειρά από τοπικά στελέχη της έχουν ήδη πάρει θέση στο συνδυασμό του κ. Μώραλη φέρνοντας την ηγεσία του κόμματος «προ τετελεσμένων».
Σε αυτό το τοπίο ο κ. Σπυρίδων εμφανίστηκε, χτες (Δευτέρα 26/11) με μια δήλωση υποστήριξης του τραμ, που ερμηνεύτηκε από πολλούς ως α) δήλωση παρουσίας στα θέματα της πόλης και β) «άνοιγμα» στη πλευρά Βασίλη Μιχαλολιάκου, ο οποίος είχε επικριθεί για την επιλογή του να προωθήσει τα έργα του τραμ.
Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Σπυρίδωνα για το τραμ έχει ως εξής:

«Στους δρόμους του Πειραιά θα δούμε ύστερα από 40 ολόκληρα χρόνια και πάλι Τραμ. Αρκετά διαφορετικό βέβαια από εκείνο που θυμούνται, με νοσταλγία ίσως, οι παλιότεροι. Αλλά και οι κυκλοφοριακές συνθήκες βέβαια που επικρατούσαν τότε σε σχέση με τις σημερινές δεν τίθενται σε σύγκριση.
Αδιαμφισβήτητα ο Πειραιάς πέρασε πολύ δύσκολες στιγμές, λόγω της σημαντικής χρονοκαθυστέρησης - περίπου 3 έτη σύμφωνα με το αρχικό χρονοδιάγραμμα - που παρουσιάστηκε στην υλοποίηση του έργου. Οι δυσμενείς συνέπειες στην τοπική αγορά του Πειραιά, σίγουρα ήταν αρκετές και κόστισαν ακριβά στους επιχειρηματίες του Κέντρου. Όμως, φαίνεται πλέον ότι βρισκόμαστε μόλις ένα βήμα πριν την επανεκκίνηση των δρομολογίων του ΤΡΑΜ στο Μεγάλο Λιμάνι, ύστερα από 40 χρόνια. Και αυτό δεν αλλάζει. Για αυτό και θεωρώ πως είναι άτοπο και πιθανότατα υποκριτικό σήμερα, λίγες εβδομάδες πριν την έναρξη των τακτικών δρομολογίων, να συζητούμε περί κατάργησης του ΤΡΑΜ.
Ελπίζω οι Πειραιώτες να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το νέο αυτό μέσο μαζικής μεταφοράς που φτάνει στην πόλη και αντίστοιχα η διοίκηση της ΜΕΤΡΟ ΑΕ, να καταρτίσει ένα λειτουργικό και ευέλικτο πρόγραμμα δρομολογίων, ώστε το ΤΡΑΜ να γίνει πιο ελκυστικό προς το ευρύ κοινό και να αισθανθούν οι Πειραιώτες ότι τουλάχιστον οι κόποι και οι θυσίες τους έπιασαν τόπο.
Τέλος καλό θα είναι να δοθεί μεγάλη προσοχή στη ενημέρωση των Πειραιωτών για την έναρξη των δρομολογίων, ώστε να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διέρχονται από τις γραμμές του ΤΡΑΜ, προκειμένου να αποφευχθούν ενδεχόμενα ατυχήματα που σημειώθηκαν σε άλλες περιοχές της Αττική
ς».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις