Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2025

Νέα λεωφορειακή γραμμή έρχεται στο Νέο Φάληρο για τα ΚΕΠΑ ενώ τα τρολεϊ φεύγουν από τον Πειραιά

Φωτό αρχείου
Μια νέα λεωφορειακή γραμμή για τη σύνδεση του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕΠΑ), που στεγάζεται σε νέα γραφεία στον περιβάλλοντα χώρο του Σταδίου Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ), με τον σταθμό του «ηλεκτρικού», στο Νέο Φάληρο ξεκινάει από την Παρασκευή 5/12.
Η νέα κυκλική  γραμμή με αριθμό 912 και ονομασία «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ – ΚΕΠΑ» θα λειτουργεί από Δευτέρα έως και Παρασκευή, κατά τις ώρες λειτουργίας του ΚΕΠΑ, που στεγάζονται σε νέα γραφεία, στην Εθνάρχου Μακαρίου 1 Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας!
Όπως ανακοινώθηκε από τον ΟΑΣΑ η διαδρομή της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 912 θα είναι η εξής:
ΑΠΟ ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ), ΣΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΔΟ του ΣΕΦ, ΕΞΟΔΟΣ ΠΡΟΣ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟΥ), ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΗΣ (ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΦΥΡΑ), ΔΕΞΙΑ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ, ΔΕΞΙΑ ΤΖΑΒΕΛΛΑ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΜΗΡΙΔΟΥ ΣΚΥΛΙΤΣΗ, ΔΕΞΙΑ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ, ΣΤΑΣΗ ΗΣΑΠ (ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ), ΔΕΞΙΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗΣ ΜΥΤΙΛΙΝΑΙΟΥ, ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ, ΑΦΕΤΗΡΙΑ (ΚΕΠΑ).
Σε περίπτωση που οι επιβάτες επιθυμούν πρόσθετες πληροφορίες μπορούν να απευθύνονται στο πληροφοριακό κέντρο 11185.

Τα τρόλεϊ φεύγουν

Στο μεταξύ, σύμφωνα με δημοσίευμα του ethnos.gr  ξεκινάει από τον Πειραιά η πρώτη φάση της κατάργησης των τρόλεϊ χωρίς την αποξήλωση του εναέριου δικτύου. 
Συγκεκριμένα, σε τρεις γραμμές τρόλεϊ που εξυπηρετούν τον Πειραιά θα δρομολογηθούν έξι ηλεκτρικά λεωφορεία, τα οποία θα αντικαταστήσουν ισάριθμα οχήματα τρόλει. Ετσι συνολικά στον Πειραιά από τα 13 οχήματα που θα εκτελούν δρομολόγια στο δίκτυο των τρόλει, τα 6 θα είναι ηλεκτροκίνητα λεωφορεία.
Πάντως, μέχρι σήμερα (Τρίτη 2/12) δεν έχει υπάρξει επίσημη ανακοίνωση από τους συγκοινωνιακούς φορείς ή το υπουργείο για τις αλλαγές αυτές και δεν αποκλείεται κάποια στιγμή ενώ οι επιβάτες θα αναμένουν σε κάποιες στάσεις του Πειραιά τρόλεϊ, μπροστά του θα εμφανιστούν ...λεωφορεία, τα οποία πάντως θα έχουν τα ίδια διακριτικά.
Για την ιστορία, να πούμε ότι τα πρώτα τρόλεϊ τέθηκαν σε λειτουργία στον Πειραιά. Ήταν το 1948, στη γραμμή 20 προς Καστέλλα, όπου αντικατέστησαν παλαιότερο τραμ που είχε καταργηθεί ήδη το 1937.
Στην Αθήνα, η πρώτη γραμμή τρόλεϊ ήταν το «3»  Πατήσια – Αμπελόκηποι», που έκανε δοκιμαστικές διαδρομές τον Δεκέμβριο του 1953, ενώ παράλληλα ξεκινούσε  το ξήλωμα των γραμμών του τραμ στην Πατησίων.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις