Η κυκλοφοριακή επιβάρυνση κεντρικών δρόμων του Πειραιά από τα πλοία της κρουαζιέρας αρχίζει να απασχολεί σοβαρά όλους τους εμπλεκόμενους.
Το θέμα συζητήθηκε σε συνάντηση του περιφερειάρχη Αττικής Νίκου Χαρδαλιά με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε. Su Xudong, όπου έγινε γνωστό ότι και ο Οργανισμός εξετάζει εναλλακτικές λύσεις για τον περιορισμό του προβλήματος.
Να σημειώσουμε ότι προηγήθηκε η αποκάλυψη συγκλονιστικών στοιχείων για την κίνηση οχημάτων για την εξυπηρέτηση μόνο τριών κρουαζιερόπλοιων για μια μόλις μέρα από την παράταξη «Αλλάζουμε τον Πειραιά για Όλους και Όλες» (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση του pireas2day.blogspot.gr πατήστε εδώ).
Τα συγκεκριμένα στοιχεία δεν αμφισβητήθηκαν από κανέναν φορέα και αποτυπώνουν το μέγεθος του προβλήματος.
Σύμφωνα με αυτά, την Κυριακή 11/5:
«Μόνο για τρία κρουαζιερόπλοια («Majestic Princess» και «Resilient Lady» στο «Λιοντάρι» και «Μarella Explorer» στην πύλη Ε11) διακινήθηκαν τουλάχιστον 5.000 ταξί, που έκαναν σχεδόν 10.000 διαδρομές (αναχώρηση- επιστροφή), 42 πούλμαν, με τουλάχιστον 112 διαδρομές, επτά 20αρια πούλμαν με 75 διαδρομές και 24 διώροφα τουριστικά λεωφορεία (hop on - hop off) με 96 διαδρομές!»
Ακολούθησε η συνάντηση του περιφερειάρχη με τον διευθύνοντα Σύμβουλο της ΟΛΠ Α.Ε., στην οποία συζητήθηκε ιδιαίτερα το θέμα της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης της πόλης από την κρουαζιέρα.
«Η ΟΛΠ Α.Ε. θα αποκτήσει εγκαταστάσεις που θα εξυπηρετούν απόλυτα τις εμπορικές και επιβατικές ανάγκες ενός μείζονος διεθνούς λιμένα. Οι επιβάτες και οι μεταφορείς εμπορευμάτων θα έχουν πρόσβαση σε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, ενώ οι πολίτες των όμορων περιοχών θα επωφεληθούν από τη μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου και του περιβαλλοντικού αποτυπώματος», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Χαρδαλιάς.
Σε αυτό το πλαίσιο συζητήθηκαν δύο μέτρα για τη «μείωση της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης του περιβάλλοντος οδικού δικτύου», που είναι:
1. «Η δημιουργία δικτύου «πράσινων» λεωφορείων (ecobuses) τα οποία θα μεταφέρουν τους επιβάτες σε διαδρομές που θα πραγματοποιούνται εντός των χώρων του λιμανιού, με αποτέλεσμα την ταυτόχρονη μείωση του απαιτούμενου χρόνου μεταφοράς, του ενεργειακού και περιβαλλοντικού αποτυπώματος, καθώς και της κυκλοφοριακής επιβάρυνσης του περιβάλλοντος οδικού δικτύου»
Ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΠ Α.Ε. υπογράμμισε ότι ήδη ο οργανισμός έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για την προμήθεια 24 οχημάτων, που θα συνδέουν το λιμάνι με τους παρακείμενους σταθμούς Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.
2. «Η δημιουργία τερματικού σταθμού για την μεταφορά των επιβατών των κρουαζιερόπλοιων μέσω ειδικού σκάφους από και προς το ΣΕΦ, προκειμένου να επιβιβάζονται στα τουριστικά λεωφορεία, χωρίς να επιβαρύνεται κυκλοφοριακά η γύρω περιοχή».
Ακόμα, εξετάστηκε η χωροθέτηση σημείων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, η λειτουργία εσωτερικών γραμμών με μη ρυπογόνα λεωφορεία για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων, το ενδεχόμενο δημιουργίας υποδομής για την παροχή ηλεκτροδότησης των ελλιμενιζόμενων πλοίων από ξηράς, μέσω σύνδεσής τους στο ηλεκτρικό δίκτυο του λιμανιού (cold ironing), καθώς και σειρά άλλων τεχνικών θεμάτων.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις
-
«Μπλόκο» σε άτομα, που φέρονται ότι διακινούσαν ναρκωτικά στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, έκανε η Αστυνομία μετά από συντονισμένη επιχείρ...
-
Συνεχίζονται το Σαββατοκύριακο 31/5 και 1/6 οι εκδηλώσεις, που γίνονται στον Πειραιά στο πλαίσιο των «Ημερών Θάλασσας 2025». Ξεχωρίζει το Σά...
-
Από το Google Earth Κοινά προβλήματα αντιμετωπίζουν, κατά κανόνα, οι κάτοικοι των Δήμων της Β’ Πειραιά, όπως αποτυπώθηκε στην πρώτη αξιολόγη...
-
Με δύο μεγάλες συναυλίες, με ελεύθερη είσοδο για το κοινό, ξεκινά το πρόγραμμα των καλοκαιρινών εκδηλώσεων του Βεακείου Θεάτρου Πειραιά, σημ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου