Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

Ποιός γνωστός Έλληνας εφοπλιστής έκανε επένδυση 271 εκατομ. δολ. για να αποκτήσει φορτηγά και τάνκερ;

Με μεγάλη επένδυση της τάξης των 271 εκατομμυρίων δολαρίων (258,1 εκατ. €) μια ιστορική ναυτιλιακή εταιρεία κάνει διπλή στρατηγική κίνηση.
Αυτό της δίνει την δυνατότητα να ενισχύσει, ουσιαστικά, την θέση της τόσο στην αγορά των πλοίων ξηρού χύδην φορτίου (bulk carrier) όσο και στην αγορά δεξαμενοπλοίων!
Πρόκειται για την εταιρεία Thenamaris, συμφερόντων Ντίνου Μαρτίνου, η οποία έχει, πλέον, στο τιμόνι της τον γιο του, Νικόλα Μαρτίνο.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, η Thenamaris τοποθέτησε, τις τελευταίες μέρες, δύο μεγάλες παραγγελίες, στη μεγαλύτερη ναυπηγικής εταιρείας στον κόσμο, τη  κορεάτικη Hyundai για:
•    Τέσσερα (4) bulk carrier, χωρητικότητας 63.000 τόνων το καθένα, με την παράδοσή τους να γίνεται εντός του 2025. Το κόστος των τεσσάρων πλοίων ανέρχεται σε 146 εκατομ. δολάρια.
•    Δύο (2) δεξαμενόπλοια, χωρητικότητας 115.000 τόνων το καθένα, με την παράδοσή τους επίσης να γίνεται το 2025. Το κόστος τους ανέρχεται σε 125 εκατομ. δολάρια.
Η κατασκευή των έξη πλοίων θα γίνει στα ναυπηγεία της Hyundai στο Βιετνάμ.
Να σημειωθεί ότι, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της εταιρείας, ο στόλος της αριθμεί 63 δεξαμενόπλοια ενώ εντός του 2022 θα παραλάβει άλλα τρία που κατασκευάζονται στα ναυπηγεία της Hyundai στο Βιετνάμ.
Προ ημερών, η εταιρεία παρέλαβε το νεότευκτο δεξαμενόπλοιο  «Seapromise», χωρητικότητας 54.300 τόνων.
Επίσης, διαθέτει 20 bulk carriers και δύο πλοία μεταφοράς κοντέινερ ενώ έχει υπό κατασκευή άλλα έξι (6) bulk carriers, τα οποία προβλέπεται να παραδοθούν σταδιακά από φέτος μέχρι και το 2025.
Τέλος, η εταιρεία διαθέτει συνολικά 13 πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου.
Να σημειωθεί ότι η Thenamaris ιδρύθηκε το 1972 στον Πειραιά. Ψυχή της εταιρείας ήταν η Αθηνά Μαρτίνου και τη ευθύνη της λειτουργίας της είχαν τα τρία παιδιά της, οι Θανάσης, Ντίνος και Ανδρέας.
Το 1975 η Thenamaris ήλεγχε έναν στόλο από 36 πλοία , μεταφορικής ικανότητας 850.000 τόνων.
Αργότερα (1991) ο Θανάσης θα αποχωρήσει και θα συστήσει τη δική του εταιρεία, την ΕastMed, που σήμερα ελέγχει ένα στόλο από 81 πλοία ενώ πιο μετά, το 1997, ο Ανδρέας ιδρύει τη Minerva- Αθηνά δίνοντας το όνομα της μητέρας του, η οποία διαχειρίζεται στόλο από 68 πλοία
 Έτσι, η Thenamaris θα μείνει στα χέρια του Ντίνου Μαρτίνου ενώ η διοίκησή της έχει περάσει στο γιο του, Νικόλα ενώ και στις άλλες δύο εταιρείες των αδελφών Μαρτίνου έχει προετοιμαστεί η διάδοχη κατάσταση.



   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις