Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2019

Ξανανοίγει το θέμα της κατασκευής 4ης προβλήτας κοντέινερ στο Κερατσίνι. Γιατί το ζητάνε τώρα οι ναυτικοί πράκτορες

Επανέρχεται το θέμα της κατασκευής και τέταρτης προβλήτας κοντέινερ στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας σε επίσημο ταξίδι του στη Κίνα αναφέρθηκε στο θέμα λέγοντας πως
θα πρέπει να καμφθούν πρώτα οι αντιρρήσεις των τοπικών κοινωνιών με τη παραχώρηση αντισταθμιστικών ωφελημάτων και πριν καν μπει στο αεροπλάνο της επιστροφής η Διεθνής Ναυτική Ένωση (Δ.Ν.Ε), που εκπροσωπεί τους ναυτικούς πράκτορες, επανέφερε το θέμα με επιστολή στο Υπουργείο Ναυτιλίας.
Τα μέλη της Δ.Ν.Ε, ναυτικοί πράκτορες, έχουν οφέλη από την αύξηση των κατάπλων πλοίων εταιρειών, που αντιπροσωπεύουν, και μια για ακόμα φορά η Ένωση εμφανίζεται να παίζει το ρόλο του… προπομπού των εξελίξεων.
Συγκεκριμένα, η Δ.Ν.Ε σημειώνει ότι «θέση της Διοίκηση της Ενώσεώς μας και των Μελών της είναι ότι η ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου είναι αναγκαία για την επίτευξη ενός κατά γενική ομολογία εθνικού στρατηγικού στόχου, την ανάδειξή του Πειραιά ως μεγαλύτερου λιμένα της Μεσογείου και ως ένα από τα 3 μεγαλύτερα λιμάνια της Ευρώπης». 
«Με την ολοκλήρωση των έργων της επέκτασης εντός διετίας είναι δεδομένη όχι μόνο η περαιτέρω αύξηση του αριθμού των προσεγγίσεων πλοίων, αλλά και η  προσέλκυση περισσότερων πλοίων χωρητικότητας >24.000 teus, που αποτελεί τον κύριο παράγοντα ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τα λιμάνια», σημειώνει η Δ.Ν.Ε. Και προσθέτει:
«Η απόφαση της ΕΣΑΛ να απορρίψει, επί του παρόντος, την πρόταση επέκτασης του Σ.ΕΜΠΟ ΙΚΟΝΙΟΥ, όπως γίνεται αντιληπτό, παγώνει την προοπτική πραγματικής αναβάθμισης και αυτό πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει τροχοπέδη στην εξελικτική του πορεία. Λαμβάνοντας υπόψη ότι τα 5 κορυφαία λιμάνια της Ευρώπης επενδύουν συνεχώς στις υποδομές τους για να ανταποκριθούν στις ανάγκες των διεθνών τακτικών γραμμών, ανάλογες επενδυτικές δράσεις θα πρέπει να συνεχίσουν να γίνονται και στο λιμάνι του Πειραιά. Αυτό θα λειτουργούσε προς όφελος του λιμένος, των Χρηστών του, της κοινωνίας γενικότερα μέσω της αύξησης των θέσεων εργασίας  αλλά και της ελληνικής οικονομίας».
«Κατόπιν των ανωτέρω παρακαλούμε κ. Υπουργέ για την επανεξέταση του όλου θέματος και την επαναφορά του προς λήψη των αναγκαίων και εγκαίρων αποφάσεων, προκειμένου να ολοκληρωθούν επενδύσεις που είναι στρατηγικής σημασίας για τον Κλάδο μας και την Χώρα μας γενικότερα», καταλήγει η ανακοίνωση.

@(Σχόλιο) Καθαρές κουβέντες. Η κυβέρνηση δεν ανησυχεί για τις αντιδράσεις του Δήμου Κερατσινίου. Προβληματίζεται για τις αντιδράσεις των εργαζόμενων στη ναυπηγοεπισκευή και των ναυπηγοεπισκευαστών διότι ξέρει πως εάν δώσει την έγκριση να γίνει προβλήτα κοντέϊνερ εκεί που θέλει η Cosco (στο ύψος της διασταύρωσης του "Σκλαβενίτη") θα μεταφερθούν οι εγκαταστάσεις του car terminal προς το Νέο Μώλο Δραπετσώνας και θα χαθούν θέσεις ναυπηγοεπισκευής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις