Σελίδες

Δευτέρα 22 Απριλίου 2019

Έγιναν τα αποκαλυπτήρια του μνημείου του Αφανούς Ναυτικού χωρίς (εν ενεργεία) ναυτικούς- ΠΕΝΕΝ: Είναι πρόκληση!

Ρουκέτες… εξαπόλυσε η Πανελλήνια Ένωση Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) για την εκδήλωση των αποκαλυπτηρίων του μνημείου του «Αφανούς Ναυτικού», που πραγματοποιήθηκε, το Σάββατο 21/4, στο προαύλιο του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου.
Το μνημείο φιλοτεχνήθηκε με δωρεά του εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη, που λίγες ημέρες νωρίτερα είχε ανακοινώσει την υποψηφιότητά του για το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου, φυσικά με το συνδυασμό του Γιάννη Μώραλη.
Ωστόσο, εντύπωση προκαλεί ότι στην τελετή δεν εκπροσωπήθηκε, τουλάχιστον όπως προκύπτει από το δελτίο τύπου του Δήμου Πειραιά, ούτε η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία ούτε κάποιο σωματείο εν ενεργεία ναυτικών, παρά μόνο κάποια σωματεία συνταξιούχων ναυτικών….
Η ΠΕΝΕΝ από τη πλευρά της χαρακτηρίζει τη τελετή των εγκαινίων ως μια προεκλογική κίνηση, «η οποία αποτελεί πρόκληση στα δημοκρατικά αισθήματα του Ναυτεργατικού μας κόσμου» και θεωρεί ότι:
«Είναι προκλητικό και κυνικό πρόσωπα του εφοπλιστικού κατεστημένου να εμφανίζονται ως χορηγοί μνημείων των Ναυτεργατών».

Τετάρτη 17 Απριλίου 2019

Η σχέση της Ορθόδοξης νηστείας με την μεσογειακή διατροφή και την οικολογία

Του Κυριάκου Τσιπούρα
Τεχνολόγος Τροφίμων

Οι μέρες της ορθόδοξης νηστείας μπορούν να χαρακτηριστούν ως μία περιοδική χορτοφαγία, στοιχείο που συναντάται στην βάση της διατροφικής πυραμίδας της μεσογειακής διατροφής, μία δεσπόζουσα  θρησκευτική παράδοση που η μεθοδική και με εγκράτεια αποχή κυρίως από το κρέας, η έμφαση στην κατανάλωση τοπικών εποχικών και φρέσκων τροφίμων μπορεί να έχει ευεργετικές επιδράσεις στην προσωπική υγεία και στο περιβάλλον που διαβιώνει ο καθένας μας ως άτομο μίας κοινωνίας.
Η Ορθόδοξη Χριστιανική νηστεία ως αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής παραδοσιακής διατροφής προβλέπει να νηστεύουμε ετησίως στις 180 με 200 ημέρες. Τις ημέρες αυτές η κατανάλωση φρούτων, λαχανικών και όσπριων και η αποχή από ζωικά τρόφιμα και γαλακτοκομικά, έχει πολλαπλά οφέλη στην υγεία ταυτόχρονα όμως καθορίζοντας έτσι το εβδομαδιαίο μας διαιτολόγιο πετυχαίνουμε την απαραίτητη επιστροφή στο από αιώνες καταγόμενο παραδοσιακό μεσογειακό πρότυπο διατροφής.

Τρίτη 16 Απριλίου 2019

Ποιά νέα συστήματα ασφαλείας θα έχουν τα ΙΧ από το 2022

Με νέα εξελιγμένα συστήματα ασφαλείας θα εξοπλίζονται, υποχρεωτικά, από το Μάϊο του 2022 όλα τα νέα μοντέλα ΙΧ αυτοκινήτων και δύο χρόνια αργότερα (Μάϊος 2024) όσα κυκλοφορούν.
Αυτό προβλέπεται με τη νέα ευρωπαϊκή νομοθεσία, που ενέκρινε, με συντριπτική πλειοψηφία (578 ψήφους υπέρ έναντι 30 κατά και 25 αποχών) το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και απομένει πλέον η έγκριση του Συμβουλίου Υπουργών.
«Αυτή η νομοθεσία δείχνει το δρόμο για να σώσουμε χιλιάδες ζωές τα επόμενα χρόνια. Προτεραιότητά μας ήταν εξαρχής η ασφάλεια όσων χρησιμοποιούν τους δρόμους, ειδικά τα πιο ευάλωτα μέλη της ομάδας αυτής. Ο πρόσθετος υποχρεωτικός εξοπλισμός για αυτοκίνητα, τα φορτηγά και τα λεωφορεία θα συμβάλλει σε αυτή την προσπάθεια» δήλωσε η Róża Thun (ΕΛΚ, Πολωνία), η οποία ήταν υπεύθυνη για την πορεία της νέας νομοθεσίας στο Κοινοβούλιο.
Ποια είναι αυτά τα νέα εξελιγμένα συστήματα, που θα δούμε στα αυτοκίνητα μετά από 3 χρόνια;

Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Θα γίνει ουσιαστική συζήτηση για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου σε ελληνικά ναυπηγεία; Ενδιαφέρουσα ερώτηση από βουλευτή

Το μεγάλο θέμα της ανανέωσης του ακτοπλοϊκού στόλου «ανοίγει» με ερώτηση, που κατέθεσε προς τα Υπουργεία Ναυτιλίας και Οικονομίας ο βουλευτής Χίου της Νέας Δημοκρατίας Νότης Μηταράκης.
Ο κ. Μηταράκης, αφού υπογραμμίζει τη σημασία του ακτοπλοϊκού στόλου για την ανάπτυξη των νησιών, σημειώνεται ότι «υπάρχει ανάγκη σταδιακής ανανέωσης του στόλου τα επόμενα χρόνια, με κόστος της τάξης του 1,5 – 2 δισεκατομμυρίων».

Ο Δημ. Κουτσούμπας θα μιλήσει τη Δευτέρα στη Νίκαια

Σε συγκέντρωση, που διοργανώνει, τη Δευτέρα 15 Απριλίου και ώρα 19.30, στη πλατεία Δαβάκη, στη Νίκαια, η Τομεακή Οργάνωση Πειραιά του ΚΚΕ θα μιλήσει ο γενικός γραμματέας της Κεντρικής Επιτροπής του Κόμματος Δημήτρης Κουτσούμπας.

Τετάρτη 10 Απριλίου 2019

Αποσύρθηκαν και οι τελευταίοι ρομποτικοί κάδοι- φοίνκες. Πόσο είχαν κοστίσει στο Δήμο Πειραιά;

Τίτλοι… τέλους πέφτουν στην «σκοτεινή» υπόθεση της προμήθειας… ρομποτικών κάδων από τον Δήμο Πειραιά, που είχε γίνει επί δημαρχίας Παναγιώτη Φασούλα.
Οι κάδοι, που είχαν αγοραστεί μέσω της Δημοτικής Επιχείρησης Προβολής και Επικοινωνίας Πειραιά (ΔΕΠΕΠ), τοποθετήθηκαν, σε διάφορα σημεία της πόλης, μεταξύ του 2008 και 2009, δεν χρησίμευσαν σε τίποτα και άφησαν πίσω τους ένα ερώτημα:
•    Πόσο στοίχισε αυτή η προμήθεια- φιάσκο στον Δήμο; Θα δώσει επιτέλους εξήγηση κάποιος για αυτές τις δαπανηρές αγορές;

Τρίτη 9 Απριλίου 2019

Κ. Κατσαφάδος: Σε πλήρη εγκατάλειψη το Περιβαλλοντικό Πάρκο Σχιστού

Ερώτηση σχετικά με την εγκατάλειψη του Πάρκου Σχιστού κατέθεσε ο βουλευτής της ΝΔ Α’ Πειραιώς και Νήσων και αναπληρωτής Τομεάρχης Περιβάλλοντος & Ενέργειας, Κώστας Κατσαφάδος.
Όπως αναφέρει στην ερώτησή του, το περιβαλλοντικό πάρκο Σχιστού, έκτασης 500 στρεμμάτων, εγκαινιάστηκε το 1988 και ήταν το πρώτο ολοκληρωμένο έργο αποκατάστασης χωματερής στην Ελλάδα. Το κόστος του ανήλθε περίπου στα 12 εκ. ευρώ και αποτελεί το 2ο μεγαλύτερο πάρκο στην Αττική.
Δυστυχώς το πάρκο τρεις δεκαετίες μετά την κατασκευή του, εγκαταλείφθηκε και μετατράπηκε σε σκουπιδότοπο. Τα κτίρια, οι υποδομές και οι παιδικές χαρές καταστράφηκαν εξαιτίας της κρατικής και τοπικής εγκατάλειψης.

Λίμνη... έγινε το Πασαλιμάνι με μια δυνατή βροχή. Θ. Διαβολάκης: Ποιός φταίει;

Λίμνη... έγινε το Πασαλιμάνι με τη βροχή, που έριξε το μεσημέρι της Δευτέρας 8/4. Οι εικόνες που έδωσε στη δημοσιότητα ο συνδυασμός "Ανταρσία στο Λιμάνι"... μιλάνε από μόνες τους.
Ο υποψήφιος δήμαρχος Πειραιά Θανάσης Διαβολάκης, επικεφαλής του παραπάνω συνδυασμού, έκανε την παρακάτω δήλωση:

Σάββατο 6 Απριλίου 2019

Αρθρο- Γνώμη: Γιατί υπάρχει έλλειψη ενημέρωσης στα θέματα του Πειραιά, του Λιμανιού και γενικότερα της Ναυτιλίας

Άρθρο από το Pireas2day
Γράφει ο "Πειραϊκός"


Τις τελευταίες ημέρες δύο σοβαρές υποθέσεις ανέδειξαν τη σοβαρότατη έλλειψη, που υπάρχει στην ενημέρωση γύρω από τα θέματα της περιοχής του Πειραιά, του Λιμανιού και της Ναυτιλίας γενικότερα.
Η πρώτη ήταν η συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) για την κήρυξη αρχαιολογικού χώρου στον Πειραιά σε συνδυασμό με την εξέταση του Master Plan του ΟΛΠ/ Cosco και η δεύτερη ήταν η (αποτυχημένη) επιχείρηση των στελεχών του Λιμενικού στα Εξάρχεια.
Δεν εξετάζω την ουσία των δύο υποθέσεων. Όμως, δεν μπορεί κανένας να μην σταθεί στο πως αυτές παρουσιάστηκαν από εφημερίδες, τηλεοπτικούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς και τα "μεγάλα" ειδησεογραφικά site, τα οποία δίνουν τον... τόνο στην ενημέρωση του διαδικτύου.

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

Γκρίνια... για τη μη αναβολή της συζήτησης στο ΚΑΣ, ικανοποίηση για το αποτέλεσμα!

Μετά τη… συνήθη αντιπολιτευτική γκρίνια εκφράστηκε ικανοποίηση από το Δήμο και τους άλλους φορείς του Πειραιά για τη «μετρημένη απόφαση» του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου σε ότι αφορά την κήρυξη τμήματος της πόλης ως αρχαιολογικό χώρο.
Είναι χαρακτηριστικό ότι δηλώσεις για το θέμα έκανε ακόμα και η εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας Σοφία Ζαχαράκη δίνοντας τον… τόνο της αντιπολίτευσης>
Επί της ουσίας, τώρα:

Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

Κάτοικοι της Πειραϊκής συναντήθηκαν με τη Σοφία Σακοράφα

Συνάντηση με την υποψήφια ευρωβουλευτή του ΜέΡΑ25 Σοφία Σακοράφα είχαν οι επιτροπές πολιτών «Ενεργοί Πολίτες της Πειραϊκής», «Κίνηση Πολιτών για την Πειραϊκή» και το  «Λιμάνι Φιλικό στην Πόλη!», συναντήθηκαν και εξέθεσαν τα ζητήματα, που θα δημιουργηθούν από την επέκταση των προβλητών στον Πειραιά.
Παρόντες ήταν ακόμα ο υπεύθυνος της Πράσινης Μετάβασης και υποψήφιος ευρωβουλευτής του ΜέΡΑ25 Γιάννης Χαραλαμπάκης, καθώς και μέλη του ΜέΡΑ25. 

Ανακαινίστηκε πλήρως το γήπεδο μπάσκετ του Φοίνικα στη Πειραϊκή- Δείτε πως ήταν και πως έγινε

 Παραδόθηκε για χρήση το πλήρως ανακαινισμένο γήπεδο μπάσκετ του «Φοίνικα» στην Πειραϊκή.
Το έργο, που ήταν προϋπολογισμού 110.000 € μελετήθηκε, χρηματοδοτήθηκε και εκτελέστηκε από την Περιφέρεια Αττικής.
Το συγκεκριμένο γήπεδο είχε υποστεί σημαντικές φθορές στον αγωνιστικό χώρο, στις εγκαταστάσεις φωτισμού αλλά και στα κάγκελα της περίφραξης λόγω της οξείδωσης εξαιτίας της γειτνίασης με τη θάλασσα.