Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Πως χωρίστηκαν τα αδελφά πλοία- κοντέινερ μιας καινοτόμας σειράς που σχεδιάστηκε για ελληνική εταιρεία

Ενισχύει τον στόλο του στα πλοία μεταφοράς- κοντέινερ ο ναυτιλιακός κολοσσός του Κύπριου- Νορβηγού εφοπλιστή Τζον Φρέντρικσεν, σε μια εμφανή προσπάθεια να βρεθεί ενισχυμένος σε αυτό το κλάδο των μεταφορών μετά την ανάκαμψη της παγκόσμιας αγοράς.
Μόλις προ ημερών έγινε γνωστό ότι μια από τις εταιρείες του Φρέντρικσεν προχώρησε στην en block αγορά τεσσάρων πλοίων, που ανήκαν σε θυγατρική της Enesel, συμφερόντων Ν.Σ. Λεμού.
Σύμφωνα με την εβδομαδιαία επισκόπηση της ναυτιλιακής αγοράς του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny πρόκειται για τα πλοία «Thalassa Axia», «Thalassa Doxa», «Thalassa Tyhi» και «Thalassa Mana», όλα κατασκευής του 2014 και μεταφορικής ικανότητας 13.806 TEU.
Η τιμή του κάθε πλοίου έφτασε στα 115 εκατομ. δολάρια και το αντίτιμο θα καλυφθεί με τη καταβολή μετρητών και την παραχώρηση μετοχών στην εταιρεία επενδύσεων του Κύπριου- Νορβηγού εφοπλιστή.
Είναι αξιοσημείωτο ότι και τα τέσσερα πλοία έχουν μακροχρόνιες ναυλώσεις στην γραμμή Ευρώπης- Άπω Ανατολής
Η σειρά των πλοίων κοντέινερ «Θάλασσα» κατασκευάστηκε, από το 2013 έως το τέλος του 2014, στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries για λογαριασμό της Lemos Enesel. Το πρώτο που παραδόθηκε ήταν το «Thalassa Mana» και συνολικά κατασκευάστηκαν 10 πλοία.
Πρόκειται για πλοία διπλού κύτους ενώ και από άποψη ναυπηγικής υπάρχουν ορισμένα κατασκευαστικά χαρακτηριστικά για την ενίσχυση της προστασίας του περιβάλλοντος.
Το κατάστρωμα, σε αντίθεση με την πλειονότητα των συμβατικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, βρίσκεται πολύ προς τα εμπρός, γεγονός που επιτρέπει βελτιωμένη όραση και κατά συνέπεια υψηλότερη φόρτωση στο εμπρόσθιο κατάστρωμα. 
Ακόμα, οι δεξαμενές είναι διατεταγμένες ώστε να πληρούν τους πιο πρόσφατους κανονισμούς της MARPOL και το σύστημα μετάδοσης κίνησης με τον δίχρονο κύριο κινητήρα ντίζελ είναι τοποθετημένο στην πρύμνη.
 Για να βελτιωθούν οι ιδιότητες ελιγμών, τοποθετούνται εγκάρσιοι προωθητήρες στο πλώρη και την πρύμνη.
Μετά την πώληση των τεσσάρων πλοίων η Enesel εξακολουθεί να έχει άλλα έξι πλοία της συγκεκριμένης σειράς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι πιο δημοφιλείς αναρτήσεις