Σειρά ελλείψεων εντοπίζουν στο επιβατικό λιμάνι του Πειραιά οι πλοίαρχοι των πλοίων της ακτοπλοΐας!
Χαρακτηριστική είναι η ανυπαρξία ακόμα και στεγάστρων για την αναμονή των επιβατών σε διάφορα σημεία του λιμανιού! Από εκεί και πέρα φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα στον ηλεκτροφωτισμό των προβλητών, σπασμένες μπίντες, ελλείψεις κατάλληλων προσκρουστήρων για την προστασία των πλοίων κ.α.
Οι σοβαρές ελλείψεις, που περιλαμβάνονται στην ετήσια έκθεση λιμένων για το 2024 της Πανελλήνιας Ένωσης Πλοιάρχων Ε.Ν. (ΠΕΠΕΝ) αναδεικνύουν την άμεση ανάγκη εκπόνησης προγράμματος παρεμβάσεων από τον ΟΛΠ/ Cosco για την βελτίωση του μεγαλύτερου επιβατικού λιμανιού της χώρας.
«Οι παρατηρήσεις μας αυτές, μαζί με φωτογραφίες, προέρχονται από τους συναδέλφους Πλοιάρχους όλων των εταιρειών, οι οποίοι είναι οι κατεξοχήν χρήστες των λιμανιών και οι οποίοι με τις γνώσεις και την πείρα τους διαχειρίζονται εξαιρετικά δύσκολες καταστάσεις στην προσπάθειά τους να προσεγγίζουν τα λιμάνια αυτά».
Αυτό αναφέρεται, μεταξύ άλλων, στην επιστολή προς τον γενικό γραμματέα λιμένων Ευάγγελο Κυριαζόπουλο, που συνοδεύει την έκθεση, Και στην οποία τονίζεται ότι πρέπει να γίνουν οι βελτιώσεις που απαιτείται «για την ασφαλέστερη προσέγγιση και παραμονή των πλοίων σε αυτά, αλλά και για την καλύτερη εξυπηρέτηση και ασφάλεια των επιβατών».
Ειδικά, για τον Πειραιά στην έκθεση αναφέρονται τα εξής:
• Πύλη Ε1 Ακτή Βασιλειάδη (Δρομολογιακές Γραμμές Δωδεκανήσων):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Άμεση απομάκρυνση αιχμηρών μεταλλικών στοιχείων συγκράτησης (αριθμός μπίντας 34)
4. Ενίσχυση πυλώνα ηλεκτροφωτισμού (ενδιάμεσου κρηπιδώματος)
5. Αποκατάσταση φθορών – Συντηρήσεις έδρασης μπιντών
• Πύλη Ε2 Ηετιώνεια Ακτή (Δρομολογιακές Γραμμές Χίου- Μυτιλήνης):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Τροποποίηση (περιορισμός και αλλαγή χωροθέτησης) προσωρινών χώρων αναμονής φορτηγών οχημάτων και επικαθήμενων στον χώρο από την «πέτρινη» αποθήκη, λόγω δημιουργίας συνθηκών κυκλοφοριακού φόρτου και ομαλής εξυπηρέτησης ροών φορτοεκφόρτωσης ΙΧ οχημάτων από τα δρομολογημένα πλοία.
4. Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
• Πύλη Ε3-Ε4-Ε5 Ακτή Κονδύλη (Δρομολογιακές Γραμμές Κρήτης):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
4. Άμεση αποκατάσταση ανωδομής (καθίζηση τμήματος κρηπιδώματος).
5. Βελτίωση μέτρων τάξης και τροχαίας κίνησης.
6. Καθορισμός θέσεων αναμονής δύο λεωφορείων για παραλαβή επιβατών.
7. Εκβάθυνση όλου του μετώπου κρηπιδώματος (θέσεις 126-143).
8. Εκβάθυνση στο μαρκαρισμένο σημείο της φωτογραφίας λόγω του περιορισμένου βυθίσματος του σημείου (Θέσεις 118-128)
• Πύλη Ε6 Ακτή Καλλιμασιώτη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων/Σταθμός ΗΣΑΠ):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Τοποθέτηση στεγάστρων αναμονής επιβατών.
4. Ηλεκτρονικοί πίνακες πληροφοριών και κατεύθυνσης επιβατών που εξέρχονται από το μετρό (πεζογέφυρα)
• Πύλη Ε7-Ε8 Ακτή Τζελέπη (Δρομολογιακές Γραμμές Κυκλάδων):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων.
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Αποκατάσταση μπιντών οι οποίες έχουν αποκοπεί.
• Πύλη Ε9 Ακτή Μιαούλη (Δρομολογιακές Γραμμές Αργοσαρωνικού):
1. Τοποθέτηση κατάλληλων προσκρουστήρων σε όλο το μέτωπο καθώς και στις γωνίες των κρηπιδωμάτων εξυπηρέτησης δρομολογημένων πλοίων (διαφορετικού τύπου συμβατικών/ταχύπλοων)
2. Βελτίωση σήμανσης και κατεύθυνσης προς τις πύλες εισόδου/εξόδου.
3. Αποκατάσταση χρωματισμού ραμπών
4. Τοποθέτηση πίλαρ τροφοδότησης ρεύματος (θέση 217
• Νέος Μώλος Δραπετσώνας – Εξυπηρέτηση Ro-Ro πλοίων ακτοπλοΐας – Αποτύπωση υφιστάμενης κατάστασης
Πρόταση διάθεσης και διαμόρφωσης χώρων προσωρινής αναμονής φ/γ οχημάτων.
Αναφορά της χρήσης «εξυπηρέτησης» Ro-Ro πλοίων επιβατηγού ναυτιλίας στη Ζώνη ΣΤ του Αναπτυξιακού Προγράμματος και Μελέτης Διαχείρισης Master Plan Λιμένα Πειραιά (ΦΕΚ 32Δ/25.1.2023)
• Λόγω των έργων που εκτελούνται για να μεγαλώσει το λιμάνι, έχουν τοποθετηθεί σημαντήρες πολύ κοντά στην ευθυγράμμιση του πράσινου φανού εισόδου δυσχεραίνοντας την είσοδο των πλοίων ιδιαίτερα με Νότιους άνεμους.
Στην θέση πρόσδεσης Νο 106 λείπει ο προσκρουστήρας(μπαλόνι) ,με αποτέλεσμα να κινδυνεύει κατά την διαδικασία πρόσδεσης να χτυπήσει το πλοίο στην προβλήτα.
Τοποθέτηση προστατευτικών στο στηθαίο του κόκκινου φανού της εισόδου στο κεντρικό λιμάνι.
Τοποθέτηση προσκρουστήρων.
Τοποθέτηση κατάλληλων γωνιακών προσκρουστήρων, στις θέσεις 20,35,36, επίσης και στη γωνία θέση 78.
Αντικατάσταση προσκρουστήρων σε όλες τις θέσεις πρυμνοδέτησης των πλοίων.
Εκβάθυνση, καθαρισμός θαλάσιου πυθμένα, στις θέσεις 108-119, επίσης στη λιμενολεκάνη περιοχής Λεμονάδικα από θέση 133
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου