Η φωτό παραχωρήθηκε από τον Δήμο |
Για το θέμα εκδόθηκαν πολλές ανακοινώσεις από την παράταξη «Πειραιάς για Όλους» με την τελευταία (για να διαβάσετε την σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) να θέτει ως ερώτημα εάν τα έργα θα συνεχιστούν μέχρι τον Αύγουστο. Τελικά, όμως, το έργο ολοκληρώθηκε και ο δρόμος παραδόθηκε στη κυκλοφορία τη Τετάρτη (29/6), όπως ανέφερε σε δήλωσή του ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης.
Σχολιάζοντας την ολοκλήρωση του έργου η παράταξη «Πειραιάς για Όλους» με επικεφαλής τον Νίκο Μπελαβίλα ανέφερε, μεταξύ άλλων, σε ανακοίνωσή της:
«Πέτυχε, με αξιόλογα ρεκόρ: τριπλάσιος χρόνος εκτέλεσης από τον αναμενόμενο, το 1/3 του απαιτούμενου προσωπικού και μηχανημάτων και μία σημαντική συμμετοχή των πολιτών. Διαμαρτυρόμενοι έμποροι, επάλληλα Δελτία Τύπου, πέντε αυτοψίες δημοτικών συμβούλων του «Πειραιάς για Όλους», άρθρα σε κεντρικά ΜΜΕ έως και happening με τη συμβολή της ΕΛΑΣ για τη διάνοιξη διόδων για τους αποκλεισμένους πεζούς έφεραν το ποθητό αποτέλεσμα.
Ενδιαφέρον στοιχείο της επιτυχίας συνιστά η απόφαση αυτό το μεγάλο έργο να υλοποιηθεί ως επείγον καταμεσής της θερινής εμπορικής περιόδου, αντί να πραγματοποιηθεί στον νεκρό χρόνο της καραντίνας. Έτσι, έμποροι, πελάτες και τουρίστες είχαν την ευκαιρία να το απολαύσουν, κάτι που δεν θα συνέβαινε εν μέσω καραντίνας»
Θα γίνουν έργα και σε άλλο τμήμα της Τσαμαδού;
Καταλήγοντας η παράταξη έθεσε το ερώτημα:
«Ευχόμαστε ανάλογη επιτυχία στην επισκευή και του άλλου μισού κατεστραμμένου τμήματος του ίδιου δρόμου από Ηρώων Πολυτεχνείου έως Λαμπράκη. Αλήθεια αυτό ποτέ με το καλό θα γίνει;»
Για ν’ απαντήσει ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης σε δήλωσή του:
«Τον ενημερώνουμε ότι ποτέ δεν προκηρύχθηκε ούτε φυσικά υπάρχει κάποιο προγραμματισμένο έργο για αυτό το κομμάτι της Τσαμαδού».
"Κανονικός ο χρόνος εργασιών"
Για άλλα θέματα, που τέθηκαν υπήρξε μακροσκελής απαντητική ανακοίνωση του αντιδήμαρχου Οδοποιίας και Αποχέτευσης Αλέξανδρου Αργουδέλη, ο οποίος μεταξύ άλλων:
1. Επιβεβαίωσε ότι το έργο ανατέθη λόγω του επείγοντος σύμφωνα με τον Ν. 4412/2016, μετά όμως από πρόσκληση και κατάθεση προσφορών από τέσσερις (4) εταιρείες στην Οικονομική Επιτροπή, όπως προβλέπεται.
2. "Στις αναφορές του επικεφαλής κ. Μπελαβίλα ότι το έργο θα έπρεπε να έχει παραδοθεί σε 7 ημέρες ή καθ’ υπερβολή σε 15 ημέρες, η απάντηση είναι απλή. Στο συγκεκριμένο έργο έγιναν εργασίες επί του οδοστρώματος μήκους 300μ. με κατασκευή εκ του μηδενός υπόβασης λόγω της ιδιαιτερότητας (λεωφορειόδρομος) της οδού. Μόνο η απαιτούμενη σκυροδέτηση (υπόβαση 20εκ.) που υλοποιήθηκε στο έργο για να επέλθει η μηχανική αντοχή κατά 50% χρειάζεται 14μέρες, και 28ημέρες για το 100%. Και μετά ακολουθεί η ασφαλτόστρωση.
Δυστυχώς αυτά είναι λογικότατο να μην τα γνωρίζουν όλοι, αλλά ο κ. Μπελαβίλας ως καθηγητής Πολυτεχνείου τα γνωρίζει και εκπλησσόμαστε με τις θέσεις του".
3. "Σε σχέση με το ωράριο εργασίας για τους εργαζόμενους, όπως προφανώς αγνοείται σκόπιμα, είναι 8 ώρες δηλαδή 7:00 πμ μέχρι 3:00 μμ. Αυτό ισχύει, αλλά σε μεγάλο βαθμό καθορίζεται και από την υποχρεωτική παρουσία αρχαιολόγου".
Τέλος, για την αναφορά «ότι ο υπεύθυνος του έργου λόγω κούρασης πήγε διακοπές», διευκρινίστηκε ότι Μηχανικός της Διεύθυνσης Οδοποιίας και Αποχέτευσης, παρευρίσκετο καθημερινά στο έργο και ο επιβλέπων Μηχανικός έλειψε μόνο για τρεις (3) ημέρες λόγω του θανάτου του πατρός του στις 15,16 και 17 Ιουνίου.
Συνέχεια, ελπίζουμε να μην υπάρξει……
@ (Σχόλιο) Στη δήλωσή του ο κ. Μώραλης προανήγγειλε ότι «για τα θέματα λοιπόν του Δικαστικού Μεγάρου, της ολοκλήρωσης του έργου του Μετρό, το κτήριο της Τράπεζας της Ελλάδος και των κτηρίων της ΧΡΩ.ΠΕΙ. θα τοποθετηθώ συνολικά στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο, καθώς η δική μου άποψη δεν είναι ότι επέρχεται καταστροφή και προβλήματα ή ότι δεν υπάρχει στρατήγημα στον Δήμο Πειραιά, αλλά αντιθέτως ότι και στρατηγική υπάρχει -καθώς άλλωστε έχει ήδη αναγνωριστεί - αλλά και ότι οι εξελίξεις είναι ιδιαιτέρως θετικές για την πόλη».
Απλά, θυμίζουμε ότι ο δήμαρχος κατά τη θητεία της προηγούμενης κυβέρνησης ήταν- και σωστά- ιδιαίτερα επικριτικός για τις καθυστερήσεις των έργων του Μετρό και του δικαστικού μεγάρου. Τώρα, πως και άλλαξε «γραμμή» πλεύσης λέγοντας ότι «η δική μου άποψη δεν είναι ότι επέρχεται καταστροφή και προβλήματα». Πότε εξυπηρετούνται τα συμφέροντα της πόλης; Ερώτηση……
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου