«Ακτινογραφία» στις αγορές, που έγιναν την περίοδο των Χριστουγέννων, έκανε μια έρευνα του τμήματος Μελετών του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιά.
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική και πραγματοποιήθηκε, το τριήμερο, από 3 έως 5 Ιανουαρίου 2019, για λογαριασμό του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής σε 28 τοπικούς Εμπορικούς και Επαγγελματικούς Συλλόγους της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και σε δείγμα επιχειρήσεων χονδρικής γενικού εμπορίου.
Σύμφωνα με αυτή την έρευνα η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών (39%) στράφηκε στα είδη ένδυσης και υπόδησης, δείχνοντας ότι επιθυμούν να κάνουν αγορές χρήσιμων και απαραίτητων ειδών.
Το 28% των αγορών αφορούσε είδη δώρων και παιγνίδια, που επίσης είναι απαραίτητα για τις ημέρες των Χριστουγέννων.
Από εκεί και πέρα, το 11% των αγορών αφορούσε τρόφιμα και ποτά, το 9% τα καλλυντικά, το 7% τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονική είδη και το 6% τα είδη σπιτιού.
Και του χρόνου, καλύτερα….
Η έρευνα ήταν τηλεφωνική και πραγματοποιήθηκε, το τριήμερο, από 3 έως 5 Ιανουαρίου 2019, για λογαριασμό του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής σε 28 τοπικούς Εμπορικούς και Επαγγελματικούς Συλλόγους της Περιφέρειας Αττικής, καθώς και σε δείγμα επιχειρήσεων χονδρικής γενικού εμπορίου.
Σύμφωνα με αυτή την έρευνα η μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών (39%) στράφηκε στα είδη ένδυσης και υπόδησης, δείχνοντας ότι επιθυμούν να κάνουν αγορές χρήσιμων και απαραίτητων ειδών.
Το 28% των αγορών αφορούσε είδη δώρων και παιγνίδια, που επίσης είναι απαραίτητα για τις ημέρες των Χριστουγέννων.
Από εκεί και πέρα, το 11% των αγορών αφορούσε τρόφιμα και ποτά, το 9% τα καλλυντικά, το 7% τα ηλεκτρικά και ηλεκτρονική είδη και το 6% τα είδη σπιτιού.
Και του χρόνου, καλύτερα….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου