«Συμμαχία» με Κύπρο και Μάλτα επιδιώκει να συγκροτήσει η κυβέρνηση ενόψει της έναρξης συζητήσεων στα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα επί των νέων προτάσεων της Ευρ. Επιτροπής για την αναθεώρηση της Οδηγίας για την Ενιαία Ναυτιλιακή Θυρίδα και για της Οδηγίας για την εκπαίδευση των ναυτικών.
Το θέμα συζητήθηκε στην 6η Τριμερή Υπουργική Συνάντηση Ελλάδας – Κύπρου – Μάλτας, που πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Λευκωσία με συμμετοχή του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, που συνοδευόταν από υπηρεσιακά στελέχη ΥΝΑΝΠ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας για τον καλύτερο συντονισμό ενόψει των επικείμενων συζητήσεων επί όλων των επίκαιρων ναυτιλιακών θεμάτων, συμφωνήθηκε η σύσταση τριμερούς κατευθυντήριας επιτροπής (Steering Committee) σε υπηρεσιακό επίπεδο, με συμμετοχή όλων των αρμόδιων τμημάτων των ναυτιλιακών τους διοικήσεων.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τις τρείς πλευρές να συμφωνούν στη συνέχιση της εποικοδομητικής συνεργασίας τους επί θεμάτων αμοιβαίου ναυτιλιακού ενδιαφέροντος, τόσο στο πλαίσιο των οργάνων της Ε.Ε. όσο και στον ΙΜΟ αποδίδοντας έμφαση στους τομείς ναυτιλιακής πολιτικής, ναυτικής εκπαίδευσης και εργασίας, ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος.
@ Απορία: Η Ελλάδα είναι μια ναυτική χώρα, με σημαντικό ναυτεργατικό δυναμικό και ένα έστω και μικρό αριθμό Ελλήνων ναυτικών στα πλοία, που έχουν τη σημαία της. Η Κύπρος και η Μάλτα, εάν έχουν ναυτικούς, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και στα πλοία, που έχουν τη σημαία τους δεν διασφαλίζεται ούτε μια θέση ευρωπαίου ναυτικού. Τι κοινά συμφέροντα μπορούν, λοιπόν, να προωθηθούν για τη ναυτική εκπαίδευση και εργασία; Μήπως απλά πρόκειται για τα εφοπλιστικά συμφέροντα με άλλο όνομα;
Απάντηση δεν περιμένω….
Το θέμα συζητήθηκε στην 6η Τριμερή Υπουργική Συνάντηση Ελλάδας – Κύπρου – Μάλτας, που πραγματοποιήθηκε στο Προεδρικό Μέγαρο της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Λευκωσία με συμμετοχή του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Παναγιώτη Κουρουμπλή, που συνοδευόταν από υπηρεσιακά στελέχη ΥΝΑΝΠ.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας για τον καλύτερο συντονισμό ενόψει των επικείμενων συζητήσεων επί όλων των επίκαιρων ναυτιλιακών θεμάτων, συμφωνήθηκε η σύσταση τριμερούς κατευθυντήριας επιτροπής (Steering Committee) σε υπηρεσιακό επίπεδο, με συμμετοχή όλων των αρμόδιων τμημάτων των ναυτιλιακών τους διοικήσεων.
Η συνάντηση ολοκληρώθηκε με τις τρείς πλευρές να συμφωνούν στη συνέχιση της εποικοδομητικής συνεργασίας τους επί θεμάτων αμοιβαίου ναυτιλιακού ενδιαφέροντος, τόσο στο πλαίσιο των οργάνων της Ε.Ε. όσο και στον ΙΜΟ αποδίδοντας έμφαση στους τομείς ναυτιλιακής πολιτικής, ναυτικής εκπαίδευσης και εργασίας, ασφάλειας της ναυσιπλοΐας και προστασίας του θαλασσίου περιβάλλοντος.
@ Απορία: Η Ελλάδα είναι μια ναυτική χώρα, με σημαντικό ναυτεργατικό δυναμικό και ένα έστω και μικρό αριθμό Ελλήνων ναυτικών στα πλοία, που έχουν τη σημαία της. Η Κύπρος και η Μάλτα, εάν έχουν ναυτικούς, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα και στα πλοία, που έχουν τη σημαία τους δεν διασφαλίζεται ούτε μια θέση ευρωπαίου ναυτικού. Τι κοινά συμφέροντα μπορούν, λοιπόν, να προωθηθούν για τη ναυτική εκπαίδευση και εργασία; Μήπως απλά πρόκειται για τα εφοπλιστικά συμφέροντα με άλλο όνομα;
Απάντηση δεν περιμένω….
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου