Σελίδες

Δευτέρα 12 Μαΐου 2025

Γιατί "πνίγηκαν" την Κυριακή δρόμοι του Πειραιά από χιλιάδες αυτοκίνητα, ταξί και πούλμαν! Σήμα κινδύνου από δημοτική παράταξη

Χιλιάδες αυτοκίνητα, ταξί και πούλμαν, «έπνιξαν», την Κυριακή 11/5, δρόμους του Πειραιά, στην περιοχή της Α’ Κοινότητας αλλά και του κέντρου, γύρω από το λιμάνι.
Αιτία της «καθόδου» των οχημάτων γύρω από το λιμάνι ήταν η άφιξη τριών κρουαζιερόπλοιων και η ανάγκη των μετακινήσεων προς και από την Αθήνα χιλιάδων επιβατών.
Τα στοιχεία, που αποκάλυψε, με ανακοίνωσή της η δημοτική παράταξη «Αλλάζουμε τον Πειραιά για Όλους και Όλες», με επικεφαλής τον Γιώργο Γαβρίλη, είναι συγκλονιστικά καθώς:

  • «Μόνο για τρία κρουαζιερόπλοια («Majestic Princess» και «Resilient Lady» στο «Λιοντάρι» και «Μarella Explorer» στην πύλη Ε11) διακινήθηκαν τουλάχιστον 5.000 ταξί, που έκαναν σχεδόν 10.000 διαδρομές (αναχώρηση- επιστροφή), 42 πούλμαν, με τουλάχιστον 112 διαδρομές, επτά 20αρια πούλμαν με 75 διαδρομές και 24 διώροφα τουριστικά λεωφορεία (hop on - hop off) με 96 διαδρομές!»

«Από όλη αυτή την κίνηση, που προστίθεται στην κυκλοφορία του επιβατικού λιμανιού τι μένει στον Πειραιά, εκτός από την όχληση; Υπάρχει όφελος για την πόλη;» διερωτάται η παράταξη. Και τονίζει:
«Η κρουαζιέρα υποβαθμίζει επικίνδυνα την ποιότητα ζωής στον Πειραιά, αυξάνοντας την κίνηση τροχοφόρων στο ήδη επιβαρυμένο οδικό δίκτυο!
»
«Κατά τις συναντήσεις δημοσίων σχέσεων του ΟΛΠ/ Cosco με τον υπουργό Ναυτιλίας ή με τη δημοτική αρχή δεν έγινε συζήτηση για αυτά τα θέματα, επιβεβαιώνοντας την επιλογή της Cosco να αναπτύσσει χωρίς όρια και όρους την δραστηριότητά της αδιαφορώντας για την πόλη.
Ωστόσο, η πόλη και οι πολίτες δεν θα μείνουν αδρανείς στη μετατροπή του Πειραιά σε ένα… κέντρο διερχομένων
», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Καταλήγοντας η παράταξη προαναγγέλλει «διαδοχικές ενέργειες με στόχο:
1) Να εξεταστούν εναλλακτικές διαδρομές από και προς το λιμάνι για τη μετακίνηση των επιβατών προς το κέντρο της Αθήνας.
2) Να δρομολογηθούν, επιτέλους, μεγάλα αναγκαία έργα, όπως η υπογειοποίηση των γραμμών του ΗΣΑΠ στην είσοδο του Πειραιά και η εντός του λιμανιού σύνδεση της περιοχής της κρουαζιέρας με τους σταθμούς του μετρό και του τραμ.
3) Να ρυθμιστεί ο αριθμός των κρουαζιερόπλοιων, που θα προσεγγίζουν, με βάση τις δυνατότητες εξυπηρέτησης της πόλης, όπως έγινε στη Βαρκελώνη, στη Βενετία, στη Μασσαλία και στο Άμστερνταμ
»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου