Η μεγάλη ανατροπή έγινε απόψε στη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ!
Η δυναμική κινητοποίηση εργαζομένων, ναυπηγοεπισκευαστών και των Δήμων Κερατσινίου- Δραπετσώνας και Περάματος, που έγινε έξω από το Υπουργείο Ναυτιλίας, λειτούργησε καταλυτικά και ανέτρεψε τους σχεδιασμούς του ΟΛΠ/ Cosco για τη 4η προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων και το car terminal.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ΕΣΑΛ απέρριψε τις προτάσεις του ΟΛΠ/ Cosco ενώ
ταυτόχρονα ο ΟΛΠ απέσυρε από το «τραπέζι» τα σχέδιά του για μείωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο νέο μώλο Δραπετσώνας και στο μώλο της ΔΕΗ Κερατσινίου.
Όπως έγραψε το Pireas2day.blogspot.gr (για να διαβάσετε τη σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) η κυβέρνηση «στρυμωγμένη» από τις αντιδράσεις αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει από τις διαβεβαιώσεις, που είχαν δοθεί στη κινέζικη πλευρά για προώθηση των παραπάνω σχεδίων της.
Η πρώτη «οπισθοχώρηση» είχε γίνει, από ημέρες, με τις διαβεβαιώσεις που δόθηκαν στους ναυπηγοεπισκευαστές πως δεν θα μειωθούν οι θέσεις επισκευής των πλοίων και τελικά αυτό το θέμα αποσύρθηκε από τον ΟΛΠ.
Ωστόσο, μέχρι σήμερα το απόγευμα, εξελισσόταν έντονο παρασκήνιο στο εσωτερικό της κυβέρνησης, που έφτασε μέχρι το μέγαρο Μαξίμου, για τη νέα προβλήτα των κοντέϊνερ και το car terminal με τη κινέζικη πλευρά να επιμένει πως η κυβέρνηση πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις της και να εγκριθούν οι νέες επενδύσεις της.
Τελικά, όμως, κάτω από την πίεση, που δημιουργήθηκε από τις αντιδράσεις, σε μια περιοχή, όπως η Β’ Πειραιά, όπου το κυβερνών κόμμα εμφανίζει εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει και ν’ απορριφθεί το σχέδιο του ΟΛΠ/ Cosco.
Η κινέζικη πλευρά, μέχρι τελευταία στιγμή, επέμεινε στην πραγματοποίηση της επένδυσής της και πλέον έχει ενδιαφέρον πόσο αυτή η «στροφή» της κυβέρνησης θα επηρεάσει τις μεταξύ τους σχέσεις.
Η δυναμική κινητοποίηση εργαζομένων, ναυπηγοεπισκευαστών και των Δήμων Κερατσινίου- Δραπετσώνας και Περάματος, που έγινε έξω από το Υπουργείο Ναυτιλίας, λειτούργησε καταλυτικά και ανέτρεψε τους σχεδιασμούς του ΟΛΠ/ Cosco για τη 4η προβλήτα εμπορευματοκιβωτίων και το car terminal.
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, η ΕΣΑΛ απέρριψε τις προτάσεις του ΟΛΠ/ Cosco ενώ
ταυτόχρονα ο ΟΛΠ απέσυρε από το «τραπέζι» τα σχέδιά του για μείωση των θέσεων της ναυπηγοεπισκευής στο νέο μώλο Δραπετσώνας και στο μώλο της ΔΕΗ Κερατσινίου.
Όπως έγραψε το Pireas2day.blogspot.gr (για να διαβάσετε τη σχετική ανάρτηση πατήστε εδώ) η κυβέρνηση «στρυμωγμένη» από τις αντιδράσεις αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει από τις διαβεβαιώσεις, που είχαν δοθεί στη κινέζικη πλευρά για προώθηση των παραπάνω σχεδίων της.
Η πρώτη «οπισθοχώρηση» είχε γίνει, από ημέρες, με τις διαβεβαιώσεις που δόθηκαν στους ναυπηγοεπισκευαστές πως δεν θα μειωθούν οι θέσεις επισκευής των πλοίων και τελικά αυτό το θέμα αποσύρθηκε από τον ΟΛΠ.
Ωστόσο, μέχρι σήμερα το απόγευμα, εξελισσόταν έντονο παρασκήνιο στο εσωτερικό της κυβέρνησης, που έφτασε μέχρι το μέγαρο Μαξίμου, για τη νέα προβλήτα των κοντέϊνερ και το car terminal με τη κινέζικη πλευρά να επιμένει πως η κυβέρνηση πρέπει να τηρήσει τις δεσμεύσεις της και να εγκριθούν οι νέες επενδύσεις της.
Τελικά, όμως, κάτω από την πίεση, που δημιουργήθηκε από τις αντιδράσεις, σε μια περιοχή, όπως η Β’ Πειραιά, όπου το κυβερνών κόμμα εμφανίζει εξαιρετικά χαμηλά ποσοστά, η κυβέρνηση αναγκάστηκε να οπισθοχωρήσει και ν’ απορριφθεί το σχέδιο του ΟΛΠ/ Cosco.
Η κινέζικη πλευρά, μέχρι τελευταία στιγμή, επέμεινε στην πραγματοποίηση της επένδυσής της και πλέον έχει ενδιαφέρον πόσο αυτή η «στροφή» της κυβέρνησης θα επηρεάσει τις μεταξύ τους σχέσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου