Απίστευτη «γκάφα» του Υπουργείου Ναυτιλίας ή υπάρχει προσπάθεια συσκότισης περιστατικού ρύπανσης στο Κερατσίνι;
Το εύλογο ερώτημα ανακύπτει από δύο ανακοινώσεις του Υπουργείου για ένα περιστατικό ρύπανσης, που εμφανίστηκε να έγινε, από το ελλιμενισμένο επιβατηγό- οχηματαγωγό « Φιορ ντι Λεβάντε», συμφερόντων της εταιρείας Levante Ferries. Η πρώτη ανακοίνωση εκδόθηκε την Παρασκευή 25/10 και η δεύτερη το Σάββατο 26/10.
Στη πρώτη ανακοίνωση αναφερόταν
αναλυτικά το περιστατικό ρύπανσης με την κατάληψη ότι συνελήφθησαν ο Πλοίαρχος και ο Α’ Μηχανικός του πλοίου ενώ στη δεύτερη αναφερόταν ότι όλο το περιστατικό ήταν μια άσκηση….
Επειδή, όμως, στις ασκήσεις δεν υπάρχουν ποτέ συλλήψεις η απορία είναι εύλογη: Κάποιος ευφάνταστος νους «ανακάλυψε» και έγραψε για συλλήψεις στο δελτίο τύπου ή κάπου ως δια μαγείας οι συλλήψεις…. εξαφανίστηκαν και όλο το περιστατικό έγινε άσκηση; Προφανώς το Υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να δώσει πειστικές απαντήσεις…..
Και για του λόγου το αληθές ας δούμε τις δύο ανακοινώσεις του Υπουργείου για το περιστατικό:
Παρασκευή 25/10:
«Θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή, προκλήθηκε πρωινές ώρες σήμερα, στο νέο μόλο Δραπετσώνας του λιμένα Κερατσινίου, από το ελλιμενισμένο Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΙΟΡ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ” Ν.Π. 12207.
Συγκεκριμένα κατά τη διαδικασία εσωτερικής μετάγγισης πετρελαίου από τη δεξαμενή αποθήκευσης σε δεξαμενή κατακάθισης, προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση 80τ.μ. περίπου.
Άμεσα στο σημείο μετέβησαν περιπολικό και αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. ενώ οι εργασίες απορρύπανσης ολοκληρώθηκαν από ιδιωτική εταιρία.
Από το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθησαν ο Πλοίαρχος και ο Α' Μηχανικός του πλοίου, ενώ περιμετρικά του πλοίου παραμένει ποντισμένο πλωτό φράγμα για προληπτικούς λόγους».
Σάββατο 26/10
«Σχετικά με δελτίο τύπου που εκδόθηκε την 25/10/2019 με τίτλο «Θαλάσσια ρύπανση στο Κερατσίνι» σύμφωνα με το οποίο, θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή, προκλήθηκε πρωινές ώρες χθες, στο νέο μόλο Δραπετσώνας του λιμένα Κερατσινίου από το ελλιμενισμένο Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΙΟΡ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ” Ν.Π. 12207, από το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος -Ελληνικής Ακτοφυλακής διευκρινίζεται ότι επρόκειτο για άσκηση ετοιμότητας και όχι για πραγματικό περιστατικό».
@ (Σχόλιο): Εκτός από την αναφορά για συλλήψεις, στο αρχικό δελτίο τύπου αναφέρεται ότι «περιμετρικά του πλοίου παραμένει ποντισμένο πλωτό φράγμα για προληπτικούς λόγους», εάν ήταν άσκηση γιατί παρέμεναν εκεί τα φράγματα; Και επίσης εάν ήταν άσκηση γιατί αναφέρθηκε ότι η ρύπανση ήταν "80 τ.μ. περίπου" και όχι 100, 200 τ.μ. ή περισσότερο, αφού δεν είχε διαφορά; Πολλές, πάρα πολλές οι απορίες και το Υπουργείο Ναυτιλίας οφείλει να δώσει πειστικές απαντήσεις…..
Το εύλογο ερώτημα ανακύπτει από δύο ανακοινώσεις του Υπουργείου για ένα περιστατικό ρύπανσης, που εμφανίστηκε να έγινε, από το ελλιμενισμένο επιβατηγό- οχηματαγωγό « Φιορ ντι Λεβάντε», συμφερόντων της εταιρείας Levante Ferries. Η πρώτη ανακοίνωση εκδόθηκε την Παρασκευή 25/10 και η δεύτερη το Σάββατο 26/10.
Στη πρώτη ανακοίνωση αναφερόταν
αναλυτικά το περιστατικό ρύπανσης με την κατάληψη ότι συνελήφθησαν ο Πλοίαρχος και ο Α’ Μηχανικός του πλοίου ενώ στη δεύτερη αναφερόταν ότι όλο το περιστατικό ήταν μια άσκηση….
Επειδή, όμως, στις ασκήσεις δεν υπάρχουν ποτέ συλλήψεις η απορία είναι εύλογη: Κάποιος ευφάνταστος νους «ανακάλυψε» και έγραψε για συλλήψεις στο δελτίο τύπου ή κάπου ως δια μαγείας οι συλλήψεις…. εξαφανίστηκαν και όλο το περιστατικό έγινε άσκηση; Προφανώς το Υπουργείο Ναυτιλίας πρέπει να δώσει πειστικές απαντήσεις…..
Και για του λόγου το αληθές ας δούμε τις δύο ανακοινώσεις του Υπουργείου για το περιστατικό:
Παρασκευή 25/10:
«Θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή, προκλήθηκε πρωινές ώρες σήμερα, στο νέο μόλο Δραπετσώνας του λιμένα Κερατσινίου, από το ελλιμενισμένο Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΙΟΡ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ” Ν.Π. 12207.
Συγκεκριμένα κατά τη διαδικασία εσωτερικής μετάγγισης πετρελαίου από τη δεξαμενή αποθήκευσης σε δεξαμενή κατακάθισης, προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση 80τ.μ. περίπου.
Άμεσα στο σημείο μετέβησαν περιπολικό και αντιρρυπαντικό σκάφος Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. ενώ οι εργασίες απορρύπανσης ολοκληρώθηκαν από ιδιωτική εταιρία.
Από το Β' Λιμενικό Τμήμα Κερατσινίου του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, που διενεργεί την προανάκριση, συνελήφθησαν ο Πλοίαρχος και ο Α' Μηχανικός του πλοίου, ενώ περιμετρικά του πλοίου παραμένει ποντισμένο πλωτό φράγμα για προληπτικούς λόγους».
Σάββατο 26/10
«Σχετικά με δελτίο τύπου που εκδόθηκε την 25/10/2019 με τίτλο «Θαλάσσια ρύπανση στο Κερατσίνι» σύμφωνα με το οποίο, θαλάσσια ρύπανση από πετρελαιοειδή, προκλήθηκε πρωινές ώρες χθες, στο νέο μόλο Δραπετσώνας του λιμένα Κερατσινίου από το ελλιμενισμένο Ε/Γ-Ο/Γ “ΦΙΟΡ ΝΤΙ ΛΕΒΑΝΤΕ” Ν.Π. 12207, από το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος -Ελληνικής Ακτοφυλακής διευκρινίζεται ότι επρόκειτο για άσκηση ετοιμότητας και όχι για πραγματικό περιστατικό».
@ (Σχόλιο): Εκτός από την αναφορά για συλλήψεις, στο αρχικό δελτίο τύπου αναφέρεται ότι «περιμετρικά του πλοίου παραμένει ποντισμένο πλωτό φράγμα για προληπτικούς λόγους», εάν ήταν άσκηση γιατί παρέμεναν εκεί τα φράγματα; Και επίσης εάν ήταν άσκηση γιατί αναφέρθηκε ότι η ρύπανση ήταν "80 τ.μ. περίπου" και όχι 100, 200 τ.μ. ή περισσότερο, αφού δεν είχε διαφορά; Πολλές, πάρα πολλές οι απορίες και το Υπουργείο Ναυτιλίας οφείλει να δώσει πειστικές απαντήσεις…..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου