Το «ξεμπλοκάρισμα» της Ομ. Σκυλίτση «κολλάει» στο Υπουργείο Πολιτισμού!
Ο βασικότερος, ίσως, δρόμος εξόδου της πόλης προς το Νέο Φάληρο «μποτιλιάρει» εδώ και 2 μήνες στο ύψος της πεζογέφυρας των γραμμών του τρένου καθώς ένα κτήριο έχει υποστεί ζημιές από το σεισμό της 19ης Ιουλίου και χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνο.
Εξαιτίας του σεισμού κατέρρευσε τμήμα της πρόσοψης του κτηρίου και απαγορεύτηκε η διέλευση πεζών από το πεζοδρόμιο και οχημάτων από τη μια λωρίδα του δρόμου.
Αποτέλεσμα είναι
να μην μπορούν να γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια του τραμ αλλά το κυριότερο είναι ότι αυτός ο βασικός δρόμος εξόδου από την πόλη «μποτιλιάρει» ασφυκτικά σε ώρες αιχμής.
Το πρόβλημα παρατείνεται διότι το συγκεκριμένο κτήριο είναι χαρακτηρισμένο ως μνημείο και πρέπει το Υπουργείο Πολιτισμού να δώσει άδεια για να προχωρήσουν οι αναγκαίες εργασίες.
Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν έχει δοθεί η αναγκαία άδεια. Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης μιλώντας στο «Κανάλι 1» έχει αποκαλύψει ότι «ο δήμος καταβάλλει κάθε προσπάθεια σε συνεννόηση με την Υπουργό Πολιτισμού ώστε να δοθεί άμεσα η έγκριση και να ξεκινήσουν οι εργασίες».
«Είναι χαρακτηρισμένο ως μνημείο και χρειάζεται ειδική άδεια για να γίνει η οποιαδήποτε εργασία», πρόσθεσε ο δήμαρχος, που αποκάλυψε ακόμα ότι:
«Η ΘΕΜΙΣ κατασκευαστική, η εταιρεία του δημοσίου δηλαδή που αναλαμβάνει κατασκευές δημοσίων Μεγάρων, έχει εκδηλώσει την πρόθεση να αναστηλώσει με δικά της έξοδα το παλιό κτήριο και να το επισκευάσει όπου χρειάζεται για να μην είναι επικίνδυνο».
@ (Σχόλιο) Πριν λίγο καιρό εάν υπήρχε τέτοια καθυστέρηση από Υπουργείο για να λύσει ένα θέμα ο δήμαρχος θα ήταν…. καταπέλτης. Τώρα, όμως…..
Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί…..
Ο βασικότερος, ίσως, δρόμος εξόδου της πόλης προς το Νέο Φάληρο «μποτιλιάρει» εδώ και 2 μήνες στο ύψος της πεζογέφυρας των γραμμών του τρένου καθώς ένα κτήριο έχει υποστεί ζημιές από το σεισμό της 19ης Ιουλίου και χαρακτηρίζεται ως επικίνδυνο.
Εξαιτίας του σεισμού κατέρρευσε τμήμα της πρόσοψης του κτηρίου και απαγορεύτηκε η διέλευση πεζών από το πεζοδρόμιο και οχημάτων από τη μια λωρίδα του δρόμου.
Αποτέλεσμα είναι
να μην μπορούν να γίνουν δοκιμαστικά δρομολόγια του τραμ αλλά το κυριότερο είναι ότι αυτός ο βασικός δρόμος εξόδου από την πόλη «μποτιλιάρει» ασφυκτικά σε ώρες αιχμής.
Το πρόβλημα παρατείνεται διότι το συγκεκριμένο κτήριο είναι χαρακτηρισμένο ως μνημείο και πρέπει το Υπουργείο Πολιτισμού να δώσει άδεια για να προχωρήσουν οι αναγκαίες εργασίες.
Ωστόσο, μέχρι τώρα δεν έχει δοθεί η αναγκαία άδεια. Ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης μιλώντας στο «Κανάλι 1» έχει αποκαλύψει ότι «ο δήμος καταβάλλει κάθε προσπάθεια σε συνεννόηση με την Υπουργό Πολιτισμού ώστε να δοθεί άμεσα η έγκριση και να ξεκινήσουν οι εργασίες».
«Είναι χαρακτηρισμένο ως μνημείο και χρειάζεται ειδική άδεια για να γίνει η οποιαδήποτε εργασία», πρόσθεσε ο δήμαρχος, που αποκάλυψε ακόμα ότι:
«Η ΘΕΜΙΣ κατασκευαστική, η εταιρεία του δημοσίου δηλαδή που αναλαμβάνει κατασκευές δημοσίων Μεγάρων, έχει εκδηλώσει την πρόθεση να αναστηλώσει με δικά της έξοδα το παλιό κτήριο και να το επισκευάσει όπου χρειάζεται για να μην είναι επικίνδυνο».
@ (Σχόλιο) Πριν λίγο καιρό εάν υπήρχε τέτοια καθυστέρηση από Υπουργείο για να λύσει ένα θέμα ο δήμαρχος θα ήταν…. καταπέλτης. Τώρα, όμως…..
Βρε, πως αλλάζουν οι καιροί…..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου