Σελίδες

Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2018

Αυξήσεις στις επιδοτήσεις εφοπλιστών δίνει το Υπουργείο Ναυτιλίας, θέλουν αυξήσεις και στα εισιτήρια. Αποκαλυπτική ημερίδα στη Σύρο

Έρχονται αυξήσεις στους ναύλους της ακτοπλοΐας! Αυτό προανήγγειλε σε τοποθέτησή του σε ημερίδα, που έγινε στη Σύρο, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας Μιχάλης Σακέλλης χωρίς να υπάρξει η παραμικρή αντίδραση από τους παριστάμενους αναπληρωτή υπουργό Ναυτιλίας Νεκτάριο Σαντορινιό και δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ!
Συγκεκριμένα, ο κ. Σακέλλης μιλώντας σε ημερίδα, που πραγματοποιήθηκε στη Σύρο, τη Δευτέρα 19 Νοεμβρίου, αναφέρθηκε στην αύξηση των τιμών των καυσίμων για να προαναγγείλει τις αυξήσεις στα ναύλα λέγοντας:
«Το θέμα είναι σοβαρό και δημιουργεί πιέσεις για αύξηση των ναύλων μετά από μία δεκαετία, η οποία χαρακτηρίζεται από σταθερούς ναύλους και παροχή εκπτώσεων».
Όπως προκύπτει από τα δελτία τύπου που έστειλαν ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας και οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Συρμαλένιος και Αντώνης Συρίγος δεν απάντησαν σε αυτό το παραμικρό. Ούτε καν ότι τα ήδη ακριβά εισιτήρια είναι δυσβάσταχτα για τους εργαζόμενους και τους ανέργους, που επίσης για μια δεκαετία δεν πήραν αυξήσεις!
Από εκεί και πέρα, ο κ. Σακέλλης αναφέρθηκε στα θέμα των εκπτώσεων, λέγοντας τα εξής:
«Ανάλογα με τη γραμμή υπολογίζουμε ότι το 30-50% των επιβατών ταξιδεύει με εκπτωτικά εισιτήρια. Ιδιαίτερα οι νησιώτες και οι τακτικοί επιβάτες με τα προγράμματα πιστότητας που ισχύουν συνήθως δικαιούνται κάποια έκπτωση στις περισσότερες μετακινήσεις τους».
Ο αναπληρωτής υπουργός ούτε και σε αυτό το θέμα επεσήμανε ότι οι εκπτώσεις γίνονται βάσει της τιμολογιακής πολιτικής της κάθε εταιρείας και χωρίς κρατική παρέμβαση, απλά θέλησε να παρουσιάσει μια έκπτωση σε νεοδιορισμένους εκπαιδευτικούς ως κοινωνική παροχή…
«Με τη συμβολή του ΣΕΕΝ, καταφέραμε να παράσχουμε εκπτώσεις στη μετακίνηση των αναπληρωτών δασκάλων και καθηγητών που στελεχώνουν δομές Εκπαίδευσης στα νησιά της χώρας μας, ενώ προωθούμε αντίστοιχες εκπτώσεις για άλλες κατηγορίες συμπολιτών μας που αντιμετωπίζουν δυσκολίες», ανέφερε ο κ. Σαντορινιός.
Από την άλλη πλευρά, ο αναπληρωτής υπουργός θεώρησε επίτευγμα (!) ότι σε μονοπωλιακές συνθήκες αυξάνονται διαρκώς οι επιδοτήσεις των άγονων γραμμών.
«Θα πρέπει να σημειώσω ότι η πολιτική μας δέσμευση, ακόμη και μέσα σε δύσκολες δημοσιονομικές συνθήκες, για συνεχή αύξηση του προϋπολογισμού των άγονων γραμμών, έχει ήδη γίνει πράξη: 85εκ €. για το 2016 και 2017, 89εκ. € για το 2018, την τρέχουσα δηλαδή δρομολογιακή περίοδο και 91,5εκ. € για το 2019», ανέφερε, μεταξύ άλλων, ο κ. Σαντορινιός.
Ο κ. Σακέλλης αποσιώπησε το τεράστιο θέμα των επιδοτήσεων της ουσιαστικά μιας (!) εταιρείας, που με δύο ονομασίες κάνει επιδοτούμενα δρομολόγια, αλλά μια απάντηση δόθηκε σε αυτό από το βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Νίκο Συρμαλένιο:
«Ενδεικτικά λέω ότι αν ζητάμε συνεχή αύξηση των κρατικών επιδοτήσεων, μπορεί να είναι σκόπιμο το δημόσιο να αγοράσει πλοία παρά να επιδοτεί».
«Εδώ πρέπει να δούμε και την υλοποίηση της διάταξης του 4504/17 που δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες νησιών κάτω των 5000 κατοίκων να εκτελούν ακτοπλοϊκό έργο με προγραμματική σύμβαση μεταξύ δημοσίου και φορέων της αυτοδιοίκησης», υπογράμμισε ο κ. Συρμαλένιος

@ (Σχόλιο): Ιδιαίτερα μας άρεσε στην ομιλία του προέδρου του ΣΕΕΝ η εκτενής αναφορά- παράπονο, ότι όλοι, νησιωτικοί φορείς, Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ κ.α., άφησαν τον ΣΕΕΝ μόνο του να τα βγάλει… πέρα με την απεργία της ΠΝΟ στις αρχές Σεπτεμβρίου. Με δύο λόγια, ο «κοινωνικός αυτοματισμός» δεν λειτούργησε και οι εφοπλιστές αναγκάστηκαν να υποχωρήσουν και να δώσουν αυξήσεις. Για σκεφτείτε το, για σκεφτείτε το…. Μήπως να σταματήσουμε να φωνάζουμε κάθε φορά που ένας κλάδος απεργεί;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου