Σελίδες

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Τι ζητάνε οι εφοπλιστές του Λονδίνου από την κυβέρνηση- Τι λένε για το Λιμενικό Σώμα

3+1 αιτήματα θέτουν προς την κυβέρνηση οι Έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου.
Συγκεκριμένα, στο εισαγωγικό σημείωμα που συνοδεύει την ετήσια έκθεση για το 2017-18 της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας (Committee) του Λονδίνου τίθενται προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας τα εξής τρία αιτήματα:
1.    Για τη Ναυτική Εκπαίδευση: «Καλούμε την ελληνική κυβέρνηση να είναι πιο ευέλικτη και να επιτρέψει την ύπαρξη ιδιωτικών και όχι μόνο κρατικών Ακαδημιών προκειμένου να αυξηθεί το ποσοστό των Ελλήνων ναυτικών επί των πλοίων και να μειωθεί η ανεργία των νέων που εξακολουθεί να είναι πεισματικά υψηλή».
2.    Για τη Ναυτική Εργασία: «Εκτός από τη ναυτική εκπαίδευση, η οποία πρέπει να αναβαθμιστεί, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει πιο ευέλικτη προσέγγιση για την απασχόληση Ελλήνων σε όλες τις βαθμίδες».
3.    Για το Λιμενικό Σώμα: «Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας δεν πρέπει να αποδυναμώνει την εγγενή δύναμη της Ελληνικής Ακτοφυλακής και τη μεγάλη συμβολή της στην Ελληνική Ναυτιλία παγκοσμίως».
Το τελευταίο θέμα, που τίθεται, εμφατικά, καθώς συνοδεύεται με την επισήμανση ότι η ικανοποίησή του αποτελεί προϋπόθεση για να διατηρηθεί ο δεσμός της Ναυτιλίας με την Ελλάδα, επανέρχεται, προφανώς, επειδή υπάρχουν αρκετές πιέσεις προς την κυβέρνηση για να εκδοθούν τα αναγκαία Προεδρικά Διατάγματα και να αρχίσει η εισαγωγή στο Λιμενικό Σώμα μέσω των Πανελληνίων Εξετάσεων.
Παράλληλα, οι εφοπλιστές του Λονδίνου εκφράζουν την υποστήριξή τους στην Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών προκειμένου τους επόμενους μήνες να βρεθεί «μια τελική λύση στην έρευνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις στις θαλάσσιες μεταφορές»
«Δεν είναι προς το συμφέρον της Ε.Ε ή της Ελλάδας να έχει έναν αδύναμο ναυτιλιακό τομέα, όπου επί του παρόντος η ελληνική και η Ευρωπαϊκή Ναυτιλία εξακολουθούν να είναι ναυτικοί ηγέτες του κόσμου», αναφέρεται, μεταξύ άλλων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έκθεσης οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν (έως το τέλος Μαρτίου 2018) 4.148 πλοία, χωρητικότητας άνω των 1.000 κόρων, διαφόρων κατηγοριών, που αντιστοιχούν στο 16,4% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου.  Σε αυτό τον αριθμό, που είναι αυξημένος κατά 63 πλοία συγκριτικά με πέρυσι, περιλαμβάνονται και 200 πλοία υπό κατασκευή.
Απ’ αυτά τα πλοία υπό Ελληνική σημαία βρίσκονται τα 723.

@ «Ευέλικτες» μορφές απασχόλησης ζητάνε οι εφοπλιστές του Λονδίνου για τους Έλληνες ναυτικούς. Για το συγκεκριμένο επάγγελμα αυτό τι μπορεί να σημαίνει πέρα από τη μείωση μισθών; Και για πόση μείωση μιλάμε για να γίνουν «ανταγωνιστικοί»; Μέχρι το μισθό των Φιλιππινέζων ή πιο κάτω;




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου